کتاب خشم قلمبه

Che rabbia!
کد کتاب : 32166
مترجم :
شابک : 978-9643913779
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب خشم قلمبه اثر میری دلانسه

این کتاب داستان کودکی را روایت می‌کند که روز بدی را سپری کرده و خشم خود را به شکل موجودی باده کرده، بزرگ و نامرتب از بین می‌برد که اتاقش را ویران می‌کند و به وسایل، اسباب‌بازی‌ها و کتاب‌هایش آسیب می‌زند. کودک که با عواقب عدم کنترل خشم خود مواجه می شود، شروع به مرتب کردن و تعمیر وسایل خود می کند.

یک ماجراجویی هیجان انگیز پر از احساسات و درس ها . ببینیم کودک چگونه با عصبانیت خود کنار می آید و یاد می گیرد که مسئولیت اعمال خود را بپذیرد. ایده یک موجود بزرگ که باعث هرج و مرج در اتاق می شود بسیار تخیلی و جالب است.
این کتاب راهی عالی برای کودکان خواهد بود تا در مورد احساسات و نحوه مدیریت آنها بیاموزند. برای کودکان مهم است که درک کنند که احساس عصبانیت یا ناراحتی طبیعی است، اما یافتن راه‌های سالم برای ابراز و مقابله با آن احساسات نیز مهم است. این واقعیت که کودک در داستان ابتکار عمل برای تمیز کردن و تعمیر وسایل خود را به دست می گیرد، درس ارزشمندی در مسئولیت پذیری در قبال اعمال ما است.

کتاب خشم قلمبه

میری دلانسه
در خانواده من مثل دوچرخه سواری، نقاشی می کشیم. مادربزرگ من قصه گویی فوق العاده ای داشت. به این ترتیب من خودم را کاملاً طبیعی دیدم که در نقاشی ها قصه می گویم. معلم هنرهای پلاستیک، با این وجود مجبور شدم به مدرسه برگردم. در واقع، هیچ عامه پسندیده تری نسبت به کودک خردسال وجود ندارد: اگر او در صفحه اول قرار نگیرد، کتاب را بدون هیچ گونه ناراحتی ترک خواهد کرد.
قسمت هایی از کتاب خشم قلمبه (لذت متن)
پسر کوچولو روز خیلی بدی را گذرانده بود. هنگامی که شام نخورده به اتاقش رفت، احساس کرد یک چیز وحشتناک از اعماق وجودش بالا و بالاتر می آید تا اینکه ناگهان… .