کتاب قوانین رهبری

Leadership Rules: How to Become the Leader You Want to Be
زندگی ات را رهبری کن!
کد کتاب : 3217
مترجم :
شابک : 9786009410422
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

در فهرست کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

کریس وایدنر از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب قوانین رهبری اثر کریس وایدنر

کتاب قوانین رهبری، اثری نوشته ی کریس وایدنر است که نخستین بار در سال 2010 به انتشار رسید. این کتاب جذاب و آموزنده از کریس وایدنر، در قالب یک داستان به ما نشان می دهد که رهبران با چه فراز و نشیب هایی رو به رو می شوند. داستان، ماجرای مردی به نام مایک کلر را پی می گیرد که به تازگی از همسرش جدا و در کار نیز با تنزل رتبه مواجه شده است. مایک اکنون مجبور است به شهری صنعتی در تگزاس نقل مکان کند. او در این شهر با قواعد و سنت های محکم تیم های فوتبال دبیرستانی رو به رو می شود و در این فرآیند، از تأثیرگذارترین مرد شهر، مربی یک تیم فوتبال دبیرستانی، تمام چیزهایی را یاد می گیرد که در دانشکده ی تجارت، در مورد قوانین رهبری به او نیاموخته بودند.

کتاب قوانین رهبری

کریس وایدنر
کریس وایدنر نویسنده ای بزرگ ، سخنرانی توانا و یکی از مشاهیر دنیای تجارت است. استادان موفقیت و رشد فردی همچون زیگ زیگلر ، جان مکسول ، برایان تریسی ، جیم ران ، و دنیس ویتلی ، آثار کریس وایدنر را ستوده اند ، و بسیاری او را رهبر نسل جدید متخصصان رشد فردی به شمار می آورند.کریس وایدنر گروه های مختلف را در آلمان – اسپانیا – روسیه – چین – مصر – سنگاپور – استرالیا و البته امریکا و کانادا در در زمینه های توسعه شخصیت و رهبری سازمانی آموزش می دهد.
نکوداشت های کتاب قوانین رهبری
An engaging, refreshing tale.
داستانی گیرا و نشاط بخش.
Barnes & Noble

An inspiring business fable.
یک داستان تجاری الهام بخش.
Amazon Amazon

A fast-moving, entertaining book that weaves the best leadership lessons into an enjoyable story.
کتابی سریع و سرگرم کننده که بهترین درس های رهبری را با داستانی لذت بخش در هم می آمیزد.
Brian Tracy

قسمت هایی از کتاب قوانین رهبری (لذت متن)
رمز موفقیت در سادگی نهفته است. قواعد کسب موفقیت مشکل و پیچیده نیست. وقتی کتابی درباره ی رهبری می نویسم، بیش از پیش متقاعد می شوم که رهبری مقتدرانه در عین دشواری، امری ساده است.

امیدوارم که در صفحات بعدی اصولی ساده را به شما یادآور شوم که تاثیرات زیادی در مدیریت مردم و رهبری مقتدرانه بر جای خواهد گذاشت. گرچه این اصول همیشه موثر نیستند: آدم ها در امتحان رد می شوند و حتی نزدیک ترین افراد به شما هر از گاهی ناامیدتان می کنند. با این حال، اگر این قوانین را به کار گیرید، مدیر و رهبر بهتری خواهید شد و تاثیری عمیق بر زندگی افراد خواهید گذاشت که این امر شما و آن ها را در جاده ی موفقیت پیش می اندازد.

صدای شن ها در زیر لاستیک ماشین صدایی منحصربه فرد است. البته این صدا برای مایک کلر زیاد خوشایند نبود. شاید به این دلیل که این راه ماشین رو شنی به خانه جدید او منتهی می شد. خانه ای که دلش نمی خواست به آن نقل مکان کند. او که زاده و بزرگ شده ی شیکاگو بود اصلا دلش نمی خواست در ایالت تگزاس زندگی کند؛ اما در هر حال کارش به آنجا کشیده شد. به نظر او اونجا شبیه روستایی دورافتاده بود. همانطور که با پسرش بیلی این راه کوتاه شنی را طی می کردند تا به خانه ی سه خوابه ای برسند. مایک که آن را ندیده اجاره کرده بود، در دل گفت: «اینجا چه کار می کنم.» مایک تنها یک چیز این خانه را دوست داشت. زیر قیمت بودنش در مقایسه با قیمت مسکن در شیکاگو.