کتاب بچه ها از کجا می آیند؟

The Baby Tree
کد کتاب : 32243
مترجم :
شابک : ‏‫‬‭978-6008347187
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

«سوفی بلکال» از نویسندگان پرفروش در ادبیات استرالیا

معرفی کتاب بچه ها از کجا می آیند؟ اثر سوفی بلکال

کتاب «بچه ها از کجا می آیند» رمانی نوشته «سوفی بلکال» است که نخستین بار در سال 2014 انتشار یافت. یک نوزاد در راه است، و پسرک که خیلی زود به برادر بزرگتر تبدیل خواهد شد، سوال های زیادی دارد که مهم ترینشان این است: بچه ها از کجا می آیند؟ او پس از شنیدن پاسخ هایی مختلف از پرستار، معلم، و پدربزرگش، احساس می کند که بیشتر از قبل گیج شده است. پسرک شنیده که بچه ها از «درخت نوزاد»، بیمارستان، یا با پست سفارشی توسط لک لک ها پیش خانواده هایشان می آیند. اما این پاسخ ها، او را راضی نکرده و پسرک بالاخره از مامان و بابا سوال می کند—آن ها نیز با علاقه و محبت برای او توضیح می دهند که بچه ها واقعا از کجا می آیند—توضیحی که پسرک کنجکاو را بالاخره راضی می کند و باعث می شود او بفهمد که در هر داستانی، میزانی از حقیقت وجود دارد.

کتاب بچه ها از کجا می آیند؟

سوفی بلکال
سوفی بلکال یک هنرمند استرالیایی و تصویرگر کتابهای کودکان مستقر در بروکلین، نیویورک است. او برای یافتن وینی: داستان واقعی مشهورترین خرس جهان و مدال سال 2019 برای سلام لایتهاوس، مدال Caldecott 2016 را کسب کرد. او تاکنون بیش از 30 کتاب برای کودکان نوشته است، از جمله سری Ivy و Bean. بلکال با نویسندگانی چون ژاکلین وودسون، جان برملانس مارسیانو، جین یولن و مگ روزوف همکاری داشته است. کارهای او همچنین شامل تبلیغات تلویزیونی متحرک و تصاویر سرمقاله روزنامه ها و مجلات است. بلکال وقتی که یک نویسنده از یک ...
نکوداشت های کتاب بچه ها از کجا می آیند؟
A gentle, appropriate answer to a perennial question.
پاسخی باملایمت و متناسب به پرسشی ابدی.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

An age-appropriate way to give young children the facts about conception and birth.
روشی مناسب برای سن مخاطبین به منظور ارائه حقایق درباره بارداری و تولد به کودکان.
School Library Journal School Library Journal

An appealing book for children preparing to welcome a new baby or who are simply curious.
کتابی جذاب برای کودکانی که آماده استقبال از نوزادی جدید می شوند یا فقط کنجکاو هستند.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب بچه ها از کجا می آیند؟ (لذت متن)
بعد از صبحانه، مامان و بابا می گویند که می خواهند خبری به من بدهند. آن وقت خبر را می گویند: آن ها می خواهند یک نی نی بیاورند.

بعد از چند روز می رویم پیش بابابزرگ. قبل از این که بتوانم چیزی از او بپرسم، می رویم روی پشت بام تا کبوترها را ببینیم. اول کبوترهای قشنگ را از قفس می آوریم بیرون.

کبوترها توی آسمان پر می زنند و چرخ می خورند. همان موقع می پرسم: «بابابزرگ؟ بچه ها از کجا می آیند؟» بابابزرگ به من می گوید: «شب که می شود، یک لک لک، بچه را توی بقچه می آورد و می گذارد پشت در.»