کتاب سخنانی از نابغه اوماها

The Oracle Speaks
وارن بافت از زبان خودش
  • 15 % تخفیف
    42,000 | 35,700 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آوین آوین
    نویسنده:
کد کتاب : 92669
مترجم :
شابک : 978-9648148824
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 122
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

وارن بافت به روایت خودش
The Oracle Speaks: Warren Buffett in His Own Words
کد کتاب : 32513
مترجم :
شابک : 978-6229663561
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 234
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب وارن بافت به روایت خودش اثر وارن بافت

برای اولین بار، فکر برانگیزترین و الهام بخش ترین نقل قول های بافت اکنون در یک کتاب جمع آوری شده است. این کتاب یک کتاب راهنمای جامع برای عملکرد درونی رئیس برکشایر هاتاوی است. بهترین نقل قول های بافت، که شامل افکاری در مورد سرمایه گذاری، وال استریت، تجارت، سیاست، مالیات و درس های زندگی است، صمیمی ترین و مستقیم ترین نگاه را به ذهن یک نماد تجاری مدرن ارائه می دهد و به خوانندگان مشاوره کافی برای ماندگاری یک عمر می دهد.
رسانه‌ها، مشاوران مالی، سیاستمداران و آمریکایی‌ها از خیابان اصلی تا وال استریت به هر کلمه‌ای که بافت به زبان می‌آورد می چسبند و امیدوارند که بینش ارزشمندی از سرمایه‌گذاری‌ها و موفقیت‌های بافت به دست آورند. احتمالا هیچ مهر تأییدی در دنیای تجارت بیشتر از سرمایه گذاری بافت در یک شرکت وجود ندارد، و تعداد کمی از رهبران در طول تاریخ چنین احترامی را که مورد توافق جهانی قرار گرفته است را به خود جلب کرده اند. بافت حتی فراتر از هوش تجاری خود، به عنوان یک متفکر مترقی و بشردوست فعال تأثیرگذار است و متعهد شده است که بیشتر پول خود را از طریق بنیاد بیل و ملیندا گیتس و همچنین بنیادهایی که توسط سه فرزندش اداره می شود به امور خیریه اختصاص دهد. این فروتنی است که مردم را به طور مداوم به بافت می کشاند و مردم را به سمت این کتاب می کشاند.
اخیرا، با الهام از سرمقاله نیویورک تایمز بافت که در آن ادعا می کرد مالیات بسیار کمی پرداخت کرده است، رئیس جمهور باراک اوباما و کنگره مجموعه ای از اصلاحات مالیاتی را به نام بافت نام گذاری کرده اند. در حالی که پیامدهای سیاسی بحث برانگیز بوده است، بافت شهرت خود را به عنوان یک رهبر تجاری صریح و موفق حفظ کرده است. این کتاب از دهه‌ها مصاحبه، سرمقاله‌ها و گزارش‌های سالانه سهامداران استخراج می‌شود و کامل‌ترین طرح کلی را از اینکه بافت چگونه بر این باور است که یک کسب‌وکار خوب اداره می‌شود و زندگی خوبی دارد، جمع‌آوری می‌کند. این توصیه‌ای است که بافت در طول بیش از 80 سال زندگی‌اش با موفقیت به آن پایبند بوده است، و این توصیه‌ای است که اکنون در بسته‌ای مختصر در اختیار خوانندگان است.

کتاب وارن بافت به روایت خودش

وارن بافت
وارن بافت زادهٔ ۳۰ اوت ۱۹۳۰ سرمایه‌گذار، اقتصاددان، مدیر اجرایی و نیکوکار آمریکایی است، که در سال ۲۰۱۹ با دارایی بیش از ۸۲ میلیارد دلار، به‌عنوان پنجمین فرد ثروتمند جهان شناخته می‌شود. او مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت برکشایر هاتاوی است و مالکیت شرکت‌های گایکو، دیری کوئین، هاینز و مارس اینکورپوریتد را در اختیار دارد، همچنین دارای سهام در شرکت‌های اپل، جنرال الکتریک، گلدمن ساکس، ولز فارگو، شرکت‌های کوکاکولا و پپسی، آمریکن اکسپرس، بنک آو امریکا و آی‌بی‌...
نکوداشت های کتاب وارن بافت به روایت خودش
A new book revealing many of Steve Jobs' most illuminating quotes
کتاب جدیدی که بسیاری از روشن کننده ترین نقل قول های استیو جابز را فاش می کند
Lance Whitney

The kind of book that you read, think about, and then pass on to a friend or colleague...I learned a lot about Jobs’ thinking process.
از آن نوع کتاب هایی که می خوانید، به آن فکر می کنید، و سپس به یک دوست یا همکار می دهید... من چیزهای زیادی در مورد فرآیند تفکر جابز یاد گرفتم.
Allen Stern

قسمت هایی از کتاب وارن بافت به روایت خودش (لذت متن)
اینجا، وقتی مردم ثروتمند می شوند، تازه چشمشان به اطراف می افتد و دیگر راضی نمی شوند. گاهی نا راضی تر هم می شوند. این اتفاق در ایالات متحده افتاده است. سرانه ی تولید ناخالص داخلی بر اساس نرخ واقعی، از زمان تولد من تا به حال شش برابر شده است. حالا من نمی دانم که آیا مردم اکنون شادتر یا ناراضی تر از سال ۱۹۳۰ هستند. اما مردم خیلی سریع خودشان را با بهبود اوضاع وفق می دهند و بعد با هر تغییر نزولی کوچکی، سریع ناراحت می شوند.