کتاب مطلع مهر

Matla-e Mehr
راهکارهای جامع و کاربردی برای انتخاب همسر
کد کتاب : 32529
شابک : 978-9648775235
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 266
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 72
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مطلع مهر اثر امیرحسین بانکی فرد

این کتاب تلاش کرده تا در موضوعات مختلفی که مبتلا به مراحل ازدواج از تعیین ملاک ها تا خواستگاری و تعیین مهر و تحقیق و…. مجموعه ای از راهنماها و سوالات و اشکالات مختلف را ارائه کرده و به تناسب هر فصل رجوع جدی نیز به آیات و روایات داشته باشد.
پاسخ های کتاب به بعضی مسائل نیز دانسته یا ندانسته بدون ارجاع با برخی احادیث تطابق دارد و می توان از این کتاب به مجموعه ای جامع و کاربردی برای افراد در معرض ازدواج و خانواده های آن ها نام برد که هیچ یک از مجموعه های مشابه فرصت های مانند آن نیافته اند.
نمودارهایی که خلاصه توضیحات هر فصل را در خود دارد، در انتها یا میانه ی فصل ها کاربرد این کتاب را برای هر فرد با هر درجه از معلومات و تحصیلات و اطلاعات در این حوزه ی خاص دو چندان کرده است.

کتاب مطلع مهر

امیرحسین بانکی فرد
دکتر امیر حسین بانکی پور فرد شهرت به بانکی در سال 1349 در استان اصفهان دیده به جهان گشود و با توجه به علاقه وافری که به علوم دینی داشتند در سال 1361 وارد حوزه گردیدن و تا مقطع سطح 2 اقدام به تحصیل نمودند. از جمله اساتید ایشان می توان به آیات: مصباح یزدی، فیاضی، کلباسی، اکبریان، آیت اللهی، مجتبوی، گلشنی، احمدی اشاره نبود ایشان علاوه بر مدرک حوزوی دارای مدرک کارشناسی ارشد الهیات - فلسفه اسلامی در سال 1376 از دانشگاه تربیت مدرس تهران و همچنین مدرک دکترای فلسفه غرب می باشند از ایشان آثاری نیز به ...