کتاب گیتا

Gita
(سرود خدایان)
کد کتاب : 32873
مترجم :
شابک : 978-9644870682
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 202
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب گیتا اثر بهگود گیتا

گفتگوها درباره گیتا به تمام زبانهای هندی و بسیاری از زبانهای خارجی ترجمه شده است. در این گفتگوها ، ما یک رویکرد معنوی به کارهای روزمره زندگی پیدا می کنیم ، و بنابراین آنها امروزه بسیار مهم هستند و در آینده زندگی را دگرگون می کنند.

درباره نویسنده:

بهگود گیتا به عنوان معلم ملی هند شناخته می شود و از مدافعان عدم خشونت و حقوق بشر . چشم انداز وی ایجاد بنیانی معنوی برای کل جامعه بود.
کتاب «گیتا» در چارچوبی گفت و گویی به نگارش در آمده است.

تفسیرهای زیادی در مورد باگاواد گیتا با دیدگاه های بسیار متفاوت درباره او نوشته شده است. به گفته برخی ، گیتا توسط خدای گانشا نوشته شده است. اگر علاقه مند به معنویت بودایی و اسطوره های هنری هستید این کتاب وجود شناختی را از دست ندهید.این کتاب درکی مشرقی از خودشناسی ارائه می دهد که برای نسل جدید در این روزگار مدرن بسیار جالب و رهایی بخش می نماید.

این کتاب توسط محمد علی موحد به فارسی برگردانده شده است و به همت نشر خوارزمی سری چهارم آن در سال 1398 به بازار کتاب ایران ارائه گشته.

کتاب گیتا

بهگود گیتا
بهَگَوَد گیتا یا بهاگاواد گیتا (Bhagavad Gita) مهمترین و اسرارآمیزترین بخش حماسه هندی موسوم به ماهابهاراتا است که از دو کلمهٔ بهَگَوان به معنی خداوند و گیتا به معنی سرود و نغمه تشکیل شده و شامل ۱۸ فصل و دربرگیرنده حدود ۷۰۰ بیت می‌باشد.این کتاب گفتگوی کریشنا (یکی از خدایان هند) و سربازی به نام آرجونا را لحظاتی پیش از نبرد تاریخی و عظیم کوروشـِترا بر سر حکومت بر هند نقل می‌کند. آرجونا به عنوان بزرگترین کمانگیر زمان خود هنگامی که خویشاوندان خود را در ردیف سربازان ارتش مقابل نظاره می&zw...