کتاب رهایم کن

Rahayam Kon
کد کتاب : 32902
شابک : 978-9651224522
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 346
سال انتشار شمسی : 1393
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب رهایم کن اثر الناز محمدی

یسنا و خانواده‌اش به تازگی به یک محله جدید در تهران نقل مکان کرده‌اند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند دوستی با همسایه‌ی جدیدشان برقرار کنند، اما همسایه‌ی آن‌ها، که اهل محله هستند و به نظر آن‌ها نسبت به خانواده‌ی جدیدشان ترس و بی‌اعتمادی دارند، حاضر به حرف‌زدن خوبی درباره‌شان نیستند. یسنا، که یک اتاق دل‌باز با یک تراس بزرگ را انتخاب کرده است، در یک شب آرام و دلنشین، پسری با چشمان آبی و درخشان را در تراس همسایه‌شان می‌بیند و در یک نگاه عاشقانه به او می‌شود. این در حالی است که او و خانواده‌اش تا به این لحظه چیزی درباره وجود این پسر در خانواده‌ی همسایه‌شان نشنیده‌اند.

یسنا، که با کنجکاوی‌هایش درباره این پسر زیبا با سرنوشت مرموز، معلوماتی بدست می‌آورد که تا حدی ذهنش را درگیر می‌کند. سال‌ها پیش، او به دلیل اتهامات غیرمنصفانه‌ای گناهکار شناخته شده و به علت دلایل نامعلومی در برابر همه سکوت کرده است. این سکوت عجیب و غمناک پدر پسر مذکور، علاوه بر سوالات یسنا، باعث می‌شود تا او به فکر دلیل این تصمیم بزرگ شود.

کتاب رهایم کن

الناز محمدی
الناز محمدی نویسنده و رمان نویس ایرانی است. از وی چندین رمان به چاپ رسیده است. رمان‌های نبض‌عاشقی، بغض‌عشق ، رهایم‌کن توسط نشرشقایق؛ و رُمان هایبومرنگ، خواب زده، یاس‌مجنون توسط نشر برکه‌ خورشید منتشر شده است. رمان "عمارت" جدیدترین اثر این نویسنده است که در دست چاپ است.
دسته بندی های کتاب رهایم کن
قسمت هایی از کتاب رهایم کن (لذت متن)
...از پس قاب شیشه ای لرزان چشم هایش به دنبال آخرین، قطرات سرگردان و معلق در هوا که تن سرد پنجره را نوازش می کرد. آخرین و تلخ ترین خاطره برایش تداعی می شد. بغضی چون کوه، بر سینه اش سنگینی می کرد که هیچ دست نیرومندی قادر به شکست آن نبود. شاید می خواست تا ابد در سینه اش محفوظ بماند و بهانه ای برای فراموش نکردن بازی تلخ زمانه شود... با فشاری آرام که به شانه اش آمد نگاهش به عقب برگشت.