کتاب کوایدان (حکایت اشباح)

Kwaidan: Stories and Studies of Strange Things
کد کتاب : 33008
مترجم :
شابک : 978-6009692002
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 151
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1904
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کوایدان (حکایت اشباح) اثر لافکادیو هرن

صدای گام های سنگینی که از ایوان بالا می آمدند به گوشش خورد. پاها با شتابی سنجیده نزدیک شدند، کنارش توقف کردند. سپس برای دقایقی طولانی که در آن هویچی حس می کرد کل بدنش دارد با تپش قلبش می لرزد سکوتی عمیق همه جا را فرا گرفت. سرانجام صدای خشنی در نزدیکی اش زیر لب سخن گفت:
«بیوا که این جاست، اما از بیوانواز فقط دو گوش می بینم! … پس به این خاطر است که او پاسخی نمی دهد: او دهانی ندارد که با آن سخن بگوید و جز گوش هایش چیزی از او باقی نمانده است… اکنون همین گوش ها را برای اربابم می برم تا گواه این باشد که دستورات همایونی تا آخرین حد ممکن اجرا شده اند…»
در آن لحظه هویچی حس کرد گوش هایش را انگشتانی آهنین محکم گرفته و از جا می کنند! بااین که درد شدیدی داشت، هیچ فریادی از او برنخاست. گام های سنگین از ایوان پایین رفتند، وارد باغ شدند، از جاده عبور کردند و متوقف شدند.

کتاب کوایدان (حکایت اشباح)

لافکادیو هرن
پاتریک لافکادیو هرن زاده ۲۷ جون ۱۸۵۰ و درگذشته ۲۶ سپتامبر ۱۹۰۴ ، که همچنین با نام ژاپنی کویزومی یاکومو نیز شناخته میشود، نویسنده‌ای بین‌المللی است که بهترین اثرش درباره ژاپن می‌باشد. مجموعه آثار او درباره داستان‌های ارواح و افسانه‌های ژاپنی جزء بهترین‌ها به شمار می‌آید. در ایالات متحده آمریکا هرن به خاطر نوشتن کتابی در مورد شهر نئواورلئان و اقامت ده ساله‌اش در آنجا مشهور است.