کتاب دوستدار آنچه هست

Loving What Is
کد کتاب : 107559
مترجم :
شابک : 978-6222207885
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

دوست داشتن وضعیت موجود
Loving What Is
(چهار پرسش برای دگرگونی زندگی)
کد کتاب : 33187
مترجم :
شابک : 978-6007996058
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دوست داشتن وضعیت موجود اثر بایرن کیتی

در میانه یک زندگی عادی ، بایرن کیتیبه طور فزاینده ای افسرده شد و طی یک دوره ده ساله در عصبانیت ، ناامیدی و افکار خودکشی فرو رفت. سپس یک روز صبح ، او در حالت شادی مطلق از خواب بیدار شد ، متحیر بود که چگونه درد و رنج او پایان یافته است.

او در کتاب "دوست داشتن وضعیت موجود" با عنوان فرعی (چهار پرسش برای دگرگونی زندگی) بر روی همین موضوع کار می کند که ما چگونه می توانیم از درد و رنج های خود رها شویم و در یک موقعیت عادی، طرارت و آزادی را تجربه منیم.
این کتاب در واقع شما را قادر می سازد آنچه را که شما را آزار می دهد از یک منظر متفاوت ببینید.

همانطور که کتی می گوید ، "این مسئله نیست که باعث رنج ما می شود. این فکر ما درباره مسئله است که ما را آزار می دهد. " برخلاف تصور عمومی ، تلاش برای رها کردن یک فکر دردناک هرگز ساده نیست. این کتاب به شما یاد خواهد داد که ما می توانیم آنچه را که هست دوست داشته باشیم ، درست همانطور که هست.

"دوست داشتن وضعیت موجود" به شما نشان می دهد ، گام به گام ، از طریق مثالهای واضح و روشن ، که چگونه می توانید از داشته های خود نهایت لذت را ببرید.

این کتاب همه چیزهایی را که شما برای خوشبختی و زندگی بدون استرس نیاز داریدبه شما می دهد.

کتاب دوست داشتن وضعیت موجود

بایرن کیتی
بایرن کاتلین میچل، معروف به بایرن کیتی (متولد 6 دسامبر 1942)، سخنران و نویسنده آمریکایی است که روش تحقیق از خود را می آموزد معروف به "کار بایرن کیتی" یا به سادگی "کار". او بنیانگذار Byron Katie International است، سازمانی که شامل مدرسه کار و خانه چرخش در اوجا، کالیفرنیا است. TIME او را به عنوان "یک مبتکر معنوی برای قرن 21" توصیف می کند.
دسته بندی های کتاب دوست داشتن وضعیت موجود
نکوداشت های کتاب دوست داشتن وضعیت موجود
Loving What Is is filled with the essence of wisdom. Katie’s Work is a wonderful, transformative practice for anyone interested in spiritual growth.
دوست داشتن وضعیت موجود پر از جوهر خرد است.نویسنده برای هر کسی که به رشد معنوی علاقه مند است پیشنهاداتی شگرف و تحول آفرین ارائه داده است.
Awakening the Buddha Within

Byron Katie’s Work is a great blessing for our planet. The root cause of suffering is identification with our thoughts, the ‘stories’ that are continuously running through our minds. Byron Katie’s Work acts like a razor-sharp sword that cuts through that illusion and enables you to know for yourself the timeless essence of your being. Joy, peace, and love emanate from it as your natural state. In Loving What Is, you have the key. Now use it
بایرن کیتی یک نعمت بزرگ برای سیاره ما است. دلیل اصلی درد و رنج ما افکار ما است ، "داستان هایی" که به طور مداوم در ذهن ما جریان دارند. بایرن کیتی مانند شمشیری تیغ دار عمل می کند که آن توهم را بریده و به شما امکان می دهد ذات بی انتهای وجود خود را بشناسید. شادی ، آرامش و عشق ..
Power of Now

قسمت هایی از کتاب دوست داشتن وضعیت موجود (لذت متن)
تا وقتی فکرمان را باور نکرده ایم، بی آزار است. افکارمان موجب رنج ما نمی شوند، دلبستگی ما به افکارمان برای ما رنج می آفریند. دلبستگی به فکر به این معناست که بدون بررسی، باور کنید آن فکر حقیقت دارد. باور فکری ست که معمولا سال ها به آن چسبیده ایم.

بسیاری از آدم ها فکر می کنند آن ها همان هستند که افکارشان به آن ها می گوید هستند. روزی متوجه شدم که نفس نمی کشم، نفس کشیده می شود. سپس با شگفتی متوجه شدم که فکر هم نمی کنم، بلکه فکر روی می دهد و در واقع تفکر، شخصی نیست. آیا صبح که از خواب بیدار می شوید، به خودتان می گویید «فکر می کنم امروز فکر نکنم»؟ خیلی دیر شده است، زیرا همین هم یک فکر است! افکار خود به خود پدید می آیند. افکار مانند ابرهایی در آسمان تهی، از هیچ پیدا می شوند و به هیچ برمی گردند.

اگرچه شاید مردم داستان کنترل کردن فکرشان را برای شما تعریف کنند، اما هیچ کس هرگز نتوانسته است افکار خود را کنترل کند. من فکرهایم را رها نمی سازم، بلکه با درک و فهم با آن ها رو به رو می شوم. آن گاه آن ها مرا رها می کنند.

افکار، شبیه نسیم، برگ های درخت یا قطره های باران هستند؛ خود به خود پدید می آیند و از راه بررسی و واکاوی می توانیم با آن ها دوست شویم. آیا با یک قطر باران بگومگو می کنید؟ قطره های باران شخصی نیستند. افکار هم شخصی نیستند. همین که با درک و همدلی با یک مفهوم دردناک رو به رو شویم، بار دیگر که آشکار شد، جالب به نظر می رسد. آن چه کابوس بود، اکنون فقط جالب است. بار دیگر که پدید می آید، شاید حتی آن را خنده دار ببینید. بار دیگر، شاید حتی توجهی به آن نکنید. این، قدرت دوست داشتن وضعیت موجود است.