کتاب گارد راس قذافی

Qaddafi's Point Guard
کد کتاب : 33206
مترجم : سجاد بیات
شابک : 978-6226489232
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب گارد راس قذافی اثر الکس اومی

کتابی که پیش روی شماست، هرچند در نگاه اول شبیه افسانه هاست اما داستان واقعی و صد البته باورنکردنی یک ورزشکار معمولی ا ست که زندگی حرفه ای کاملا غیرمعمولی داشته است.
در این کتاب الکس اومی بسکتبالیست نیجریه ای – آمریکایی ما را با خود به قلب یکی از باورنکردنی ترین داستان های ورزشی – سیاسی تاریخ می برد؛ داستانی که حتما در پایان هر خواننده ای را چه علاقمند به ورزش و بسکتبال باشد چه نباشد، برای مدت ها درگیر خود خواهد کرد.
داستان گارد راس قذافی داستانی خط به خط منطبق با حقیقت است اما در هر قدم بیشتر شبیه داستان های هزار و یک شب می شود. در این داستان با عمق نفوذ خانواده ی معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی در ورزش و جامعه ی این کشور و همچنین روایت های تکان دهنده از رفتارهای اعضای خانواده ی او با مردم کشورشان آشنا می شویم.

کتاب گارد راس قذافی

الکس اومی
الكساندر اومی (متولد 4 مه 1984) بازیکن بسکتبال و نویسنده حرفه ای نیجریه ای - آمریکایی است. وی پس از حضور در النصر، تیم لیبیایی متعلق به خانواده معمر قذافی، مورد توجه گسترده رسانه ها قرار گرفت. اومی در تیم Worthing Thunder لیگ دسته دوم بسکتبال (NBL 1) انگلیس بازی می کند.اومی که اصالتاً اهل لاگوس نیجریه است، از کودکی به بوستون نقل مکان کرد. او از کودکی و در سطح دانشگاهی فوتبال و بسکتبال بازی کرد. وی در کالج Community of Rhode Island تمرکز خود را بر روی بسکتبال گذاشت و یک انجمن ورزشی ملی کالج نو...
دسته بندی های کتاب گارد راس قذافی