کتاب مدیر در نقش رهیار

Manager As Coach
کد کتاب : 33268
مترجم :
شابک : 978-6004559003
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 330
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

مدیر در نقش رهیار
Manager As Coach
  • 98,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: زرنوشت زرنوشت
    نویسنده:
کد کتاب : 67658
مترجم :
شابک : 978-6227103694
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مدیر در نقش رهیار اثر جنی راجرز

بیشتر کتاب های مدیریتی به شما وعده می دهند که چیزی برای شما دارند، که مدیریت شما را متحول می کند، اما در واقع چیزی که شما را متحول می کند و شما را از آن گونه که مدیریت می کنید به گونه ای دیگر، رشد می دهد، خودتان هستید.
در این مسیر شما باید بار دیگر نوپایی را تجربه کنید. “نوپا” شدن یعنی پادیادگیری (Un Learning) آموزه ها و عادات ناکارآمد پیشین و نویادگیری مهارت های جدید یا عمق دادن به مهارت های فعلی؛ به همین دلیل است که انسان در هیچ مقطعی از زندگی خود به اندازه کودکی آمادگی یادگیری و رشد را نداشته است.
کتاب مدیر در نقش رهیار (کوچ) می تواند راهنمای شما در سفر تحول باشد و شما را به ابزاری انسان محور در مدیریت شخصی تان - در کار و زندگی - مجهز کند.
در این کتاب خانم جنی راجرز (کوچ با سابقه بریتانیایی) و همکارانش، علاوه بر آموزش مهارت های پایه ی کوچینگ، تجارب خود را از سال ها کاربرد کوچینگ در سازمان ها و در ارتباط با مدیران رده های مختلف سازمانی بیان کرده اند؛ به همین خاطر این کتاب منبع کم نظیری برای یادگیری و اجرای فرایند کوچینگ به شمار می رود.

کتاب مدیر در نقش رهیار


ویژگی های کتاب مدیر در نقش رهیار

نامزد جایزه کتاب سال مدیریت CMI سال 2014

جنی راجرز
جنی راجرز یکی از باتجربه ترین مربیان انگلیس است. او با موفقیت در صدها نفر از طریق بحران های شغلی مربیگری کرده، مربیان دیگری را آموزش می دهد، به طور گسترده ای در موضوعات شغلی کتاب منتشر می کند و به طور مستمر از رادیو بی بی سی همکاری می کند.