کتاب هوآ هو چینگ

Hua Hu Ching
کد کتاب : 35582
مترجم :
شابک : 978-9642842520
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

هوآ هو چینگ
Hua Hu Ching
  • 15 % تخفیف
    130,000 | 110,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ماهریس ماهریس
    نویسنده:
کد کتاب : 33307
مترجم :
شابک : 978-6226934268
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 186
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب هوآ هو چینگ اثر لائوتزو

کتاب "هوآ هو چینگ" نوشته "لائوتزو" است. این کتاب توسط نشر "ماهریس" منتشر شده است. ادعا می‌شود که دو نسخه غیرمرتبط از این کتاب وجود دارد، یک نسخه خطی کشف شده در غارهای موگائو، دون‌هوانگ، در چین و یک نسخه انگلیسی مدرن که از سنت شفاهی ارائه شده است، در حالی که برخی از محققان بر این باورند که کل اثر اثری متاخر از قرن چهارم میلادی است.
به طور سنتی، گفته می شود که لائوزی این کتاب را به قصد تبدیل بوداییان به تائوئیسم، زمانی که آنها از هند شروع به عبور کردند، نوشت. گاهی ادعا می شود که تائوئیست ها را توسعه داده اند تا یکی از استدلال های مورد علاقه خود را در برابر این مذهب حمایت کنند. بودایی‌ها: لائوزی پس از ترک چین به غرب، تا هند سفر کرده بود، جایی که به بودا تبدیل شده بود یا حتی تبدیل به بودا شده بود و بنابراین بودیسم به‌عنوان شاخه‌ای تحریف‌شده تائوئیسم ایجاد شد.
این کتاب برای تقریبا هر کسی که به حکمت علاقه‌مند است، بسیار خوب است. استاد نی هوآ چینگ را باید به خاطر تشویق به ارائه معاصر و در دسترس متون تحسین کرد. این یک تقطیر درخشان است که ترجمه‌های تحت اللفظی اغلب گیج‌کننده‌ای را که باعث می‌شود خواننده در بلاتکلیفی زبانی دچار لغزش شود را از بین می‌برد. این کتاب معنایی را که همه ما می خواهیم ارائه می دهد. این یک اثر صادقانه است که با روحیه خوب ارائه شده است که هر خواننده خوش نیتی از آن استقبال خواهد کرد. معنایی که به وضوح ارائه شده است با طنز و شادی ارائه می شود.این گنج را از دست ندهید.

کتاب هوآ هو چینگ

لائوتزو
لائوتزو، معروف به «استاد کهن» یا «پیر استاد»، فیلسوف چینی بود. تا جایی که مدارک تاریخی گواهی می دهد، او به احتمال زیاد اولین فیلسوف مشهور چینی در عصر سلسله ی چو بوده است.لائوتزو در قرن پنجم یا ششم قبل از میلاد، «آیین تائو» را بنیان نهاد. طبق افسانه های چینی، نام او «وین لی» است که در سال 604 قبل از میلاد در ایالت «چو» متولد شده و در سال 524 پیش از ملیاد مسیح نیز وفات یافته است.لائوتزو بنیانگذار فلسفه و مذهب تائوئیسم است؛ مذهبی که آزا...