کتاب تو فقط شبیه خودت هستی

You are Like You
(کودکان و پذیرش خویشتن)
کد کتاب : 33402
مترجم :
شابک : 978-6009859481
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

تو مثل خودت هستی
You are Like You
چی مثل چیه
کد کتاب : 117226
مترجم :
شابک : 978-6009683413
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 23
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تو فقط شبیه خودت هستی اثر شونا آینز

این کتاب «تو فقط شبیه خودت هستی» از ویژگی های فیزیکی گرفته تا احساسات ، افکار و ایده ها ، جنبه های مختلف معنای فردی منحصر به فرد را بررسی می کند.

نکته حائز اهمیت این کتاب این است که به کودکان کمک می کند مهارت پذیرش خوشتن را بیابند تا بتوانند در زمان حال و یا آینده، از وجود خود لذت ببرند.
این اثر به مسائل احساسی که کودکان به طور مستقیم و ملایم با آن روبرو هستند می پردازد و اجازه می دهد احساسات و مشکلات کودکان به راحتی با خانواده و دوستان در میان گذاشته شود و مورد بحث قرار گیرد. کمتر کتابی وجود دارد که به این دقت به مسائل روانشناسی کودکان پرداخته باشد.

نویسنده شونا آینزیک روانشناس بالینی و پزشکی قانونی واجد شرایط است که دارای سالها تجربه در کمک به کودکان در مواقع مشکل است.

کتاب تو فقط شبیه خودت هستی

شونا آینز
شونا آینز (Shona Innes) روانشناس بالینی و قانونی است و سالهاست تجربه کمک به دیگران را دارد. و همچنین فردی سازی مداخلات روانشناختی برای طیف وسیعی از افراد و رفتارها را انجام می دهد.
قسمت هایی از کتاب تو فقط شبیه خودت هستی (لذت متن)
در دنیا فقط یک نفر هست که دقیقا شبیه توست. چیزهای زیاد و خیلی خیلی خاصی وجود دارد که باعث می شود تو با دیگران فرق داشته باشی. یکی از آن ها بدن توست. بدن شگفت انگیزت قسمت های زیادی دارد؛ قسمت هایی که می توانی آن ها را ببینی، احساسشان کنی یا تکانشان بدهی. قسمت های دیگری هم هست که نمی توانی آن ها را ببینی و...