کتاب داستان زندگی ادگار کیسی

Many Mansions
همراه با شرح خوانش های او
کد کتاب : 33580
مترجم : نرگس رمایی
شابک : 978-6006280042
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 300
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 1950
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب داستان زندگی ادگار کیسی اثر جینا سرمینارا

هزاران میکروفیلم ثبت شده در انجمن تحقیقات و روشنگری در ساحل ویرجینیا گواه توانایی کیس در تشخیص ، تجویز و درمان بیماریهای افرادی است که هیچگاه آنها را از نزدیک ندیده است. موفقیت های وی که به عنوان "مرد معجزه گر ساحل ویرجینیا" جهان را متحیر کرده است.

کتاب داستان زندگی ادگار کیسی نوشته دکتر جینا سرمینارا در مورد این شفابخشی های منحصر بفرد است – و همچنین تصدیق اعتقاد قدیمی به تناسخ. او می گوید که کیسی چگونه موانع فضا و زمان را پشت سر گذاشته ، چگونه او به زندگی "قبلی" افراد نفوذ کرده و درمان ها و پیشگویی های خارق العاده ای را انجام داده است که وی را به برجسته ترین روشن بین تاریخ معاصر تبدیل کرده است.
این کتاب به روشن ترین شکل ممکن ایده تناسخ را روی میز می گذارد. ایده ای که بنا بر ادعای بسیاری، از تعالیم بودیسم بوجود آمده است. نویسنده در این کتاب تلاش کرده است مفهومی مدرن به این ایده ببخشد تا که در گفتمان امروز جهان بتواند جایی برای خود دست و پا کند. شاید وجود کتابی با این مضمون در قرن حاضر کمی عجیب بنظر برسد اما خواندن آن خالی از لطف نیست و می تواند تجربه ای جالب را رقم بزند.
جینا سرمینارا متولد میلواکی است. او مدرک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته روانشناسی از بهترین دانشگاه های جهان دریافت کرده است.

کتاب داستان زندگی ادگار کیسی

جینا سرمینارا
جینا سرمینارا (11 آوریل 1914 - آوریل 1984) نویسنده آمریکایی در زمینه های فراروانشناسی، معنویت و تناسخ بود. او در میلواکی متولد شد و لیسانس ، MA و Ph.D دریافت کرد. مدرک روانشناسی از دانشگاه ویسکانسین-مدیسون. سالها تحقیق وی در مورد ادگار کیس وی را بر آن داشت تا در سال 1950 کتابی با عنوان بسیاری از عمارت ها در مورد تناسخ دوباره منتشر کند. کتاب های دیگر او در مورد تناسخ شامل "جهان درون"، "بسیاری از زندگی ها"، "بسیاری از عشق ها" و "بینش برای دوران دلو" است.