کتاب هفت گناه کبیره در بورس

Overcoming 7 Deadly Sins of Trading
و راه های غلبه بر آن ها
کد کتاب : 33590
مترجم :
شابک : 978-9644084638
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 178
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

هفت گناه کشنده در معامله گری
Overcoming 7 Deadly Sins of Trading
کد کتاب : 73806
مترجم :
شابک : ‭978-6227775136‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 170
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب هفت گناه کبیره در بورس اثر روث بارونز روزولت


همه ما به عنوان معامله‌گران کارهایی را انجام می‌دهیم که ما را از سودآوری مطلوب باز می‌دارد. زیربنای این اعمال، نگرش های عاطفی خاصی است که باعث ایجاد رفتار بازدارنده می شود. در زمانی که اقدام می کنیم، معتقدیم که در راستای منافع خود عمل می کنیم، اما اینطور نیست. بعدا ممکن است تصمیم بگیریم که دیگر این کار را انجام نخواهیم داد. و با این حال ما آن را دوباره انجام می دهیم. ما این کار را بارها و بارها انجام می دهیم، و معمولا به ما کمک نمی کند.
این کتاب هفت حالتی را که مانع از سودآوری تجارت می شود، شناسایی می کند. شناسایی رفتارها و تمایلاتی که با بهترین نتایج معاملاتی شما تداخل دارند، کافی نیست. شما باید آنها را تغییر دهید.
خبر خوب این است که می‌توانید نگرش‌ها و اقداماتی را که در مسیرتان قرار می‌گیرند اصلاح کنید. کتاب هفت گناه کبیره در بورس به شما کمک می کند تا شیوه های نادرست خود و باورها و احساساتی که آنها را برمی انگیزد شناسایی کنید. سپس در مسیر عملی هدایت خواهید شد که انگیزه های ذاتی شما را به سمت آن باورهایی سوق می دهد که رفتار معاملاتی موثری را ایجاد می کنند.
تو تنها نیستی. اکثر معامله گران گاهی اوقات بهترین نتایج خود را خراب می کنند. در این کتاب می‌توانید اشتباهات سایر معامله‌گران را تجربه کرده و از آن‌ها درس بگیرید. این کتاب می تواند یک اردوی راه انداز برای ذهن تجاری شما باشد. من از شما دعوت می کنم تا مجموعه ای قدرتمند از تمایلات، رفتارها و نتایج تجاری جدید را در خود ایجاد کنید.

کتاب هفت گناه کبیره در بورس