کتاب تئاتر کوچک هانا آرنت

Hannah Arendt's Little Theater
کد کتاب : 43485
مترجم :
شابک : 978-6222043131
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

تماشاخانه ی کوچک هانا آرنت
Hannah Arendt's Little Theater
کد کتاب : 33631
مترجم :

شابک : 978-6226839303
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 60
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تماشاخانه ی کوچک هانا آرنت اثر ماریون مولر - کلار

در ابتدایی ترین حالت، فلسفه این است که یاد بگیریم چگونه در مورد جهان اطرافمان فکر کنیم. پس جای تعجب نیست که بچه ها فیلسوفان عالی می شوند! این مجموعه جذاب کودکان و بزرگسالان کنجکاو را با زندگی و آثار فیلسوفان مشهور، از سقراط گرفته تا دکارت، انیشتین، مارکس و ویتگنشتاین آشنا می کند. هر کتاب در این مجموعه دارای یک داستان جذاب و اغلب خنده دار است که اصول اساسی تفکر فلسفی را در کنار تصاویر رنگی پر جنب و جوش ارائه می دهد.

در کتاب« تماشاخانه ی کوچک هانا آرنت» ، فیلسوف هانا آرنت در آستانه اتمام آخرین کتاب خود است، اما او مطمئن است که چیزی کم است. همانطور که او در مورد کلمات خود گیج می شود، یک دوست از گذشته او را ملاقات می کند - کسی جز خود نه ساله اش! او با اکراه، دست یاری هانا جوان را می پذیرد و به دختر کوچک ژاکتی آبی می پیوندد و در یک ماجراجویی در خیابان های شهر نیویورک به یک تئاتر کوچک می پیوندد، جایی که آنها یک نمایش ترسناک درباره شهری را تماشا می کنند که توسط یک گرگ شیطان صفت و دسته عروسک هایش وحشت زده شده است. اما، حتی در سیاه ترین لحظات، زمانی که به نظر می رسد شر مطمئنا غالب می شود، همیشه می توان اوضاع را تغییر داد. آیا می توان همین را در مورد «تئاتر» دنیای واقعی گفت که در آن افراد واقعی گرد هم می آیند تا تغییر ایجاد کنند؟

کتاب تماشاخانه ی کوچک هانا آرنت

ماریون مولر - کلار
ماریون مولر-کلار سخنگو و نویسنده پروتستان فرانسوی ، متولد 1978 در مارسی است. وی عضو کمیته مشاوره ملی اخلاق در علوم زندگی و بهداشت (2017) است.او دارای مدرک دکتری از دانشکده الهیات پروتستان استراسبورگ است.