کتاب اخبار عجیب و حکایات غریب

Srange News From Another Star and Other Tales
ای‍ن ک‍ت‍اب ت‍ح‍ت ع‍ن‍وان "خ‍ب‍ره‍ای ع‍ج‍ی‍ب از س‍ت‍اره ای دی‍گ‍ر" ن‍ی‍ز م‍ن‍ت‍ش‍ر گ‍ردی‍ده اس‍ت .
کد کتاب : 3369
مترجم :
شابک : 9789645609939
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 249
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1919
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

خبرهای عجیب از ستاره ای دیگر
Srange News From Another Star and Other Tales
کد کتاب : 65108
مترجم :
شابک : 978-9643203375
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 193
سال انتشار شمسی : 1387
سال انتشار میلادی : 1919
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اخبار عجیب و حکایات غریب اثر هرمان هسه

این مجموعه شامل هشت داستان کوتاه است که موضوع مشترک آن ها، کندوکاو در شخصیت و ویژگی های انسان معاصر است. «آگوستین»، «شاعر»، «رویای فلوت»، «گذرگاه دشوار»، «فالدوم»، «زنبق» و... عنوان داستان های این مجموعه است. این داستان ها در فاصله ی بین 1913 تا 1918 نوشته شده اند دوره ای که او با پشتیبانان جنگ، با کشورش و دولت آن، با زندگی خردگرایانه رایج و در نهایت با همه اشکال مسیحیت ارتودوکسی در جهان و در درون خود در کشکمکش قرار داشت.آثار او اجازه تفسیر واقع گرایانه را نمی دهد آنها با جهان های رویایی، ناخودآگاه، افکارجادویی و تجربه ی مقدس روح سرکار دارند. موضوع آنها تقطیر خرد است.

کتاب اخبار عجیب و حکایات غریب

هرمان هسه
هرمان هسه، زاده ی ۲ ژوئیه ی ۱۸۷۷ و درگذشته ی ۹ اوت ۱۹۶۲ میلادی، ادیب، نویسنده و نقاش آلمانی-سوئیسی و برنده ی جایزه ی نوبل سال ۱۹۴۶ در ادبیات بود.پدر هرمان، مدیریت موسسه ی انتشارات مبلغین پروتستان را به عهده داشت. مادرش دختر هندشناس معروف، دکتر «هرمان گوندرت» و مدیر اتحادیه ی ناشران کالو بود. کتاب خانه ی بزرگ پدربزرگ و شغل پدر، اولین باب آشنایی هرمان هسه جوان با ادبیات بود. او در سال ۱۹۱۲ به سوئیس مهاجرت کرد و در سال ۱۹۲۳ تابعیت آن کشور را پذیرفت و در همین زمان برای بار دوم ازدواج ...
قسمت هایی از کتاب اخبار عجیب و حکایات غریب (لذت متن)
و زمانی که او همه ی آنچه با چشم خویش می دید را با تصاویری که در فراق و بیماری کشیده بود مقایسه کرد برایش مشخص شد که مقدر است که شاعر بشود، و او پی برد که در رویاهای شاعران، زیبایی و دلربایی است همان که بیهوده در جهان واقعی به دنبالش بود.