کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی

Confessions of an Advertising Man
کد کتاب : 34006
مترجم :
شابک : 978-6005253511
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 126
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1963
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی اثر دیوید اگیلوی

نسخه جدیدی از کتاب کلاسیکی بی ‌زمان در مورد کسب‌ و کار. کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی هنوز به همان تازگی ای است که در سالی که نوشته شد بود. و همچنان مرتبط با دنیای کسب و کار و تجارت است بی آنکه ذره ای از به روز بودنش کم شده باشد.
"ما افرادی را تحسین می کنیم که سخت کار می کنند، عینی و دقیق هستند. ما از سیاستمداران اداری، قلدرها، و الاغ های پر زرق و برق متنفریم. در ارتقا دادن افراد به سمت شغل های بهتر ما بیشتر از هر چیزی توسط شخصیت آنها تحت تاثیر قرار می گیریم." - دیوید اوگیلوی
دیوید اوگیلوی توسط بسیاری از بزرگترین برندهای جهانی به عنوان "پدر تبلیغات" و یک نابغه ی خلاق شناخته می شد. این کتاب مهم برای اولین بار در سال 1963 منتشر شد و دنیای تبلیغات را متحول کرد و به کتاب مقدسی برای نسل تبلیغات دهه ی 1960 تبدیل شد. کتاب اعترافات یک تبلیغاتچی همچنین به یکی از پرفروش‌ترین‌ کتاب های بین‌المللی تبدیل شده و به ۱۴ زبان مختلف ترجمه شد. نویسنده ی این کتاب، اگلیوی، با ایده‌های پیشگام و فلسفه ی الهام‌بخش ، نه تنها تبلیغات، بلکه مدیریت افراد، اخلاق کاری، و سیاست اداری را نیز پوشش می‌دهد و یک طرح اساسی برای تمرین خوب در تجارت را به مخاطبانش ارائه می‌دهد.
کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی توسط رویا گذشتی ترجمه شده است. این کتاب را انتشارات سیته منتشر کرده است.

کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی

دیوید اگیلوی
دیوید مکنزی اگیلوی (David Mackenzie Ogilvy) در ۲۳ ژوئن ۱۹۱۱ در بریتانیا متولد شد و در ۲۱ ژوئیه ۱۹۹۹ درگذشت. او در کنار بزرگانی مانند دکتر گالوپ (بنیانگذار موسسه گالوپ)، ریموند رابیکم و استنلی رزور از پیشگامان تبلیغات مدرن به شمار می‌رود. او در ابتدا برای موسسه گالوپ کار می‌کرده و در ادامه تصمیم می‌گیرد، شرکت تبلیغاتی خود را بنیانگذاری کند.دیوید مکنزی اگیلوی (به انگلیسی: David Mackenzie Ogilvy) در ۲۳ ژوئن ۱۹۱۱ در بریتانیا متولد شد و در ۲۱ ژوئیه ۱۹۹۹ درگذشت. او یک مدیر تبلیغاتی ب...
نکوداشت های کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی
Ogilvy is the creative force of modern advertising.
اگیلوی نیروی خلاق تبلیغات مدرن است.
New York Times New York Times

Required reading for anyone in business.
خواندن این کتاب برای هر کسی که در تجارت فعالیت می کند ضروری است.
Media Week

قسمت هایی از کتاب اعتراف های یک تبلیغاتچی (لذت متن)
همیشه به خودم می گویم اگر می فهمیدم چه چیزی الهام بخش سرآشپزمان موسیو «پیتارد» بود، می توانستم همان شیوه ی رهبری را برای مدیریت بنگاه تبلیغاتی ام به کار بگیرم. اول از همه این که به اذعان همگان، او بهترین آشپز گروه بود. بیشتر وقتش را پشت میز می گذراند و سرگرم تدارک منوی غذا، زیرورو کردن صورتحساب ها و سفارش مواد اولیه بود؛ ولی هفته ای یک بار مقر خود یعنی دفتر کار شیشه ای اش در وسط آشپزخانه را ترک می کرد و دست به کار آشپزی می شد. همه ی ما دورش حلقه می زدیم تا ببینیم چه می کند. از دیدن سلیقه و زبردستی او انگشت به دهان می ماندیم و در دل او را تحسین می کردیم. درنهایت هم به این نتیجه می رسیدیم که کار کردن برای چنین هنرمندی چقدر جذاب است.