کتاب مسیر آرامش

The Way of Rest
شجاعت کشف عشق در همه چیز
  • 15 % تخفیف
    196,000 | 166,600 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ترنگ ترنگ
    نویسنده:
کد کتاب : 34091
مترجم :
شابک : 978-0050705537
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 300
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مسیر آرامش اثر جف فوستر

مسیر آرامش نزدیک به 200 مورد از الهام‌بخش‌ترین مقاله‌ها، شعرها و تأملات جف فاستر را در مورد بازیابی و احیای خود در زمانی که احساس خستگی یا شکست می‌کنیم گردآوری می‌کند. جف با اقتباس از سفر شخصی خود - از جمله مبارزات خود با بیماری و افسردگی - ما را دعوت می کند تا به "مسیر آرامش" و پتانسیل آن برای تغییر تجربه ما در موارد زیر فکر کنیم:

• نقص - چگونه ما "به طرز باشکوهی ناقص هستیم" اما دقیقا همانطور که هستیم کامل هستیم

• ندانستن—چگونه به هوش بیشتر زندگی اعتماد می کنیم

مالیخولیا و تنهایی – چگونه یاد می گیریم انرژی های شفابخش «حساسیت عالی» را آزاد کنیم.

• لحظات معمولی - تشخیص و دریافت "نزدیک ترین چیز"

• ناراحتی و نارضایتی – چگونه ناامیدی ما به گشایشی برای صلح عمیق تبدیل می شود

• عشق - کشف مجدد اینکه چه کسی هستیم فراتر از نماهایی که به دقت ساخته شده ایم

• سکوت - کشف سرزندگی زندگی با رها کردن افکار و مفاهیم

"امیدوارم کلمات این کتاب الهام بخش، چالش انگیز و تشویقگر شما باشد. اما بیشتر از همه، امیدوارم آنها به شما کمک کنند به یاد بیاورید که شما زندگی هستید، جدایی ناپذیر از قدرتی که گلها را می رویاند و کهکشان ها را به دنیا می آورد.» جف فاستر می نویسد. مسیر آرامش هر زمان که بیشتر به آن نیاز داشته باشید همراهی و حمایت او را برای شما به ارمغان می آورد.

کتاب مسیر آرامش

جف فوستر
جف فاستر متولد 30 ژوئیه 1980 ، نویسنده و سخنران اهل انگلستان است.فاستر در لندن انگلیس متولد شد. وی در دانشگاه کمبریج اخترفیزیک خواند. در آن زمان احساس ناامیدی و تنهایی او را فرا گرفته بود که سرانجام پس از فارغ التحصیلی ، منجر به بیماری جسمی شد. او اطمینان داشت که قرار است بمیرد. فاستر به زندگی با پدر و مادرش بازگشت ، یک سال درباره معنویت مطالعه کرد ، و در جستجوی رهایی از افسردگی خود بود. در سال 2006 با انحلال حس جدایی ، که به نظر او بیداری معنوی بود، افسردگی او پایان یافت.
قسمت هایی از کتاب مسیر آرامش (لذت متن)
توجه گشوده و کنجکاو را به لحظه ی اکنون معطوف دارید. آیا می توانید به خود اجازه دهید مجذوب و شیفته ی حس حقیقی شکست شوید؟ چطور می توانید بفهمید این شکست است؟ آن را در کدام قسمت بدن احساس می کنید؟ به همان احساس متزلزل خام و جراحت غریزی که اکنون زنده است بازگردید. به تهوع، سنگینی، فشار و حس افول در شکم خود بازگردید. تنها برای یک لحظه از خود فرار نکنید و خود را نسبت به این حرکات زندگی بی حس نکنید. نسبت به احساسات کنجکاو شوید. به آن ها فضا دهید، اجازه دهید برقصند و حرکت کنند. توجه خود را از این بخش های ارزشمند برنگردانید چرا که آن ها به سادگی و درست اکنون در تمنای توجه توأم با عشق شما هستند.