کتاب هنر و ترس

Art and Fear
مشاهداتی درباره خطرات و پاداش های آفرینش هنر
کد کتاب : 34399
مترجم :
شابک : 978-6003380875
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هنر و ترس اثر مجموعه ی نویسندگان

"این یک کتاب در مورد ساختن هنر است. هنری معمولی. هنر معمولی به معنای چیزی شبیه به این است: همه هنرهایی که توسط موتزارت ساخته نشده است. از این گذشته ، هنر به ندرت توسط افرادی مانند موتزارت ساخته می شود ؛ اساسا - از نظر آماری - هیچ کس مانند نوابغ یک قرن یا عمل نمی کند ، اما هنر خوب همیشه ساخته می شود. بنابراین برابر کردن ساختن هنر با کار نبوغ آمیز، این فعالیت انسانی را به مکانی عجیب غیرقابل دسترس و غیرقابل شناخت تبدیل می کند. برای همه عملی ساختن اهداف هنر را می توان با جزئیات کامل بررسی کرد بدون اینکه درگیر مشکلات بسیار حول مقوله نبوغ شوید. "
—- از مقدمه

ترس و هنر نحوه ایجاد هنر و ماهیت دشواری هایی که باعث می شود بسیاری از هنرمندان در این مسیر منصرف شوند را بررسی می کند. دیوید بایلز و تد اورلند ، نویسندگان این کتاب ، هر دو هنرمند کارگری هستند که روزانه با مشکلات هنر در دنیای واقعی دست و پنجه نرم می کنند. بینش و مشاهدات آنها ، ناشی از تجربیات شخصی ، دیدی انتقادی را به دنیای هنر ارائه می دهد ، همانطور که توسط خود هنرسازان تجربه می شود.

هنر و ترس مخاطبان بسیار متنوعی را به خود جلب کرده است ، از مبتدیان تا هنرمندان برجسته در هر رسانه و از جمله تمرکز استثنایی در بین دانش آموزان و معلمان.

کتاب هنر و ترس