کتاب ایده آلیسم آلمانی

The Cambridge Companion to German Idealism
کد کتاب : 34420
مترجم :
شابک : 978-6004366069
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 521
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ایده آلیسم آلمانی اثر کارل آمریکس

کتاب« ایده آلیسم آلمانی» راهنمای جامع ، نافذ و آموزنده ای را برای دوره کلاسیک فلسفه آلمان ارائه می دهد. مقالات موجود در این جلد ، مضامین متحد ایده آلیسم آلمان را ردیابی و کاوش می کند و در مورد رابطه آنها با رمانتیسیسم ، روشنگری و فرهنگ اروپا در قرن هفدهم و هجدهم بحث می کند. کتاب «ایده آلیسم آلمانی» نتیجه یک بررسی اجمالی روشن از یک جنبش فلسفی غنی و پیچیده است که طیف وسیعی از خوانندگان فلسفه ، آلمان شناسی ، الهیات ، ادبیات و تاریخ عقاید را به خود جلب خواهد کرد.

کارل پی. آمریکس (متولد 1947) فیلسوف آمریکایی است. وی استاد فلسفه ممتاز مک ماهون-هنک در دانشگاه نوتردام است. و بیش از چهل سال در آنجا تدریس کرده است.

وی به عنوان یکی از برجسته ترین محققان فلسفه امانوئل کانت شناخته می شود و در تاریخ فلسفه متاخر مدرن و قاره نوشته های زیادی داشته است. او ویراستاری مشترک مجموعه متون کمبریج در تاریخ فلسفه را بر عهده دارد. در سال 2009 به عنوان عضو آکادمی هنر و علوم آمریکا انتخاب شد.

کتاب ایده آلیسم آلمانی

کارل آمریکس
کارل پی. آمریکس (متولد 1947) فیلسوف آمریکایی است. وی استاد فلسفه برجسته مک ماهون-هنک در دانشگاه نوتردام است. آمريكس در دانشگاه ییلA.B. ، summa cum laude (1969) ، Ph.D. (1973)، جایی که او پایان نامه خود را به راهنمایی Karsten Harries نوشت. وی در سال 1973 به عضویت هیئت علمی نوتردام درآمد و بیش از چهل سال در آنجا تدریس کرد.وی به عنوان یکی از برجسته ترین محققان فلسفه امانوئل کانت شناخته می شود و در تاریخ فلسفه متاخر مدرن و قاره نوشته های زیادی داشته است. آمريكس ویراستاری مشترک مجموعه متون کمبریج ...
نکوداشت های کتاب ایده آلیسم آلمانی
The Cambridge Companion is an excellent supplement to those on Kant, Hegel, and Fichte
همراه کمبریج یک مکمل عالی برای کسانی است که به دنبال فهم آرا کانت ، هگل و فیشته هستند.
Choice

...this collection is a must-have for anyone interested in this period; it will certainly serve as a wise and illuminating companion for those coming to grips with the daunting texts of that time.
... این مجموعه برای هر کس که به این دوره علاقه مند است باید یکی از موارد ضروری باشد ؛ مطمئنا به عنوان یک همراه هوشمند و روشنگر برای کسانی که با متنهای دلهره آور آن زمان درگیر می شوند ، به خوانندگان خدمت خواهد کرد.
Book Notes

قسمت هایی از کتاب ایده آلیسم آلمانی (لذت متن)