کتاب بیلی

Billie
کد کتاب : 3453
مترجم :
شابک : 9782000577065
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

بیلی
Billie
کد کتاب : 3454
مترجم :
شابک : 9786008173373
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 173
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

بیلی
Billie
کد کتاب : 1343
مترجم :
شابک : 978-600-8392-05-7
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بیلی اثر آنا گاوالدا

کتاب بیلی، رمانی نوشته ی آنا گاوالدا است که اولین بار در سال 2013 انتشار یافت. این رمان که در فرانسه به فروش فوق العاده بالایی دست یافته و به بیش از بیست و پنج زبان ترجمه شده، در زمره ی محبوب ترین رمان های فرانسوی در سال های اخیر قرار می گیرد. این اثر جذاب از گاوالدا، تصویری درخشان از زندگی در پاریس است و داستان دو شخصیت جوان به نام های بیلی و فرانک را روایت می کند که در دره ای در کوهستان سونس گیر افتاده اند. بیلی و فرانک با رسیدن تاریکی شب، به منظور کاستن از ترس و اضطراب یکدیگر، شروع به تعریف کردن قصه هایی از زندگی خود می کنند. این رمان در بخش های متناوب، خاطرات دوران کودکی دو شخصیت اصلی و وضعیت بسیار سخت کنونی شان را به شکلی موازی روایت می کند. هم فرانک و هم بیلی، جوانانی باهوش و بااستعداد هستند که شرایط بد پیرامون آن ها در دوران کودکی، باعث به وجود آمدن زخم هایی بر روح و روانشان شده است.

کتاب بیلی


ویژگی های کتاب بیلی

از پرفروش ترین رمان های فرانسه

آنا گاوالدا
آنا گاوالدا، زاده ی 9 دسامبر 1970، رمان نویس و معلم فرانسوی است.گاوالدا از همسر خود جدا شده، دو فرزند دارد و در نزدیکی پاریس زندگی می کند. او علاوه بر نوشتن رمان، با مجله ی Elle نیز همکاری دارد.در سال 2007، سه کتاب آنا گاوالدا مجموعا به فروشی بیش از 3 میلیون نسخه تنها در فرانسه دست یافتند..
نکوداشت های کتاب بیلی
Gavalda's moving story.
داستان تکان دهنده ی گاوالدا.
Google Books

A beautifully crafted novel for readers of all ages.
رمانی خوش ساخت برای مخاطبین در همه ی سنین.
Europa Editions

A sensitive, delicate, funny, immensley readable story.
داستانی پراحساس، پرظرافت، بامزه و فوق العاده خواندنی.
France 2

قسمت هایی از کتاب بیلی (لذت متن)
آن ها مثل سگ می دویدند؛ به یکدیگر غذا می دادند؛ با هم مست می شدند، باهم هشیار می شدند، باهم دعوا می کردند، یکدیگر را تنها می گذاشتند، از همدیگر خسته می شدند، یکدیگر را لوس می کردند، خودشان را برای هم لوس می کردند، از هم متنفر می شدند، از هم فاصله می گرفتند، از نو شروع می کردند، یکدیگر را ناامید می کردند، تحسین می کردند، هم را از نو می شناختند، تمام راه به هم کمک می کردند و به ویژه یاد گرفتند که در همه حال سرشان را بالا نگه دارند. آن ها زندگی می کردند.

ما همیشه با عشق فریب می خوریم، زخمی می شویم و گاهی غم بر وجودمان چیره می شود، اما باز هم عشق می ورزیم؛ و زمانی که با مرگ دست و پنجه نرم می کنیم، به گذشته نگاه می کنیم و به خودمان می گوییم: من بارها زجر کشیدم؛ گاهی اشتباه کردم، اما همیشه عشق ورزیدم.

با کینه به هم نگاه می کردیم. او ، حتما به خاطر این که همه چیز تقصیر من بود و من، به خاطر این که هیچ دلیلی نمی دیدم که این طور نگاهم می کند.