کتاب کتاب کوچک هوگا

The Little Book of Hygge
کد کتاب : 56140
مترجم :
شابک : 978-6229801000
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 17
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

کتاب کوچک هوگا
The Little Book of Hygge
شاد زیستن دانمارکی
کد کتاب : 34646
مترجم :
شابک : 978-6009973323
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 291
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

کتاب کوچک هوگا
The Little Book of Hygge
رازهای زندﮔﯽ شاد دانمارکی
کد کتاب : 95538
مترجم :
شابک : 978-6225238015
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 165
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کوچک هوگا اثر مایک وایکینگ

هوگا یکی از کلماتی است که نمی‌توان با دقت به زبان‌های دیگر ترجمه کرد، اما این واژه در واقع نمادی از روحیه‌ای دانمارکی است. هوگا به معانی مثل راحتی، گرما، امنیت و دوستی استفاده می‌شود. این کتاب کوچک به ما یاد می‌دهد که چطور می‌توانیم زندگی خود را با روحیه هوگا غنی‌تر کنیم و لحظات ساده، اما معنا دار زندگی را تجربه کنیم.
مایک وایکینگ، مدیر موسسه مطالعات خوشبختی دانمارک و نویسنده این کتاب، با یک نگاه جذاب و دلپذیر به موضوع هوگا پرداخته است. وایکینگ در این کتاب به تشریح عناصر مختلفی که به ایجاد احساس هوگا کمک می‌کنند، می‌پردازد. این عناصر شامل نور، غذا، لباس، خانه، رابطه با دیگران و حتی نحوه گذران وقت است. کتاب با طراحی دلپذیر همراه است، که به خواننده کمک می‌کند تا احساس و فهم عمیق‌تری از مفهوم هوگا پیدا کند. وایکینگ همچنین تأکید دارد که هوگا را می‌توان در هر جایی و هر زمانی تجربه کرد و نیازی به هزینه‌های گزاف یا تجهیزات خاص نیست.
اهمیت هوگا در زندگی دانمارکیان:
دانمارکی‌ها به طور مداوم در فهرست کشورهای خوشبخت‌ترین جهان قرار می‌گیرند. وایکینگ معتقد است که یکی از دلایل این خوشبختی رویکرد هوگا به زندگی است. هوگا به آن‌ها کمک می‌کند که با وجود آب و هوای سرد و روزهای کوتاه زمستانی، لحظات گرم و دلپذیری را تجربه کنند.

کتاب کوچک هوگا یک راهنمای عملی برای یادگیری و درک فرهنگ هوگا و ادغام آن در زندگی روزمره است. این کتاب به ما نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از چیزهای ساده و موجود در اطرافمان، می‌توانیم لحظات خود را معنا دار و خاطره‌انگیز کنیم. اگر به دنبال یک زندگی آرام‌تر، گرم‌تر و دلپذیر‌تر هستید، این کتاب می‌تواند یک منبع خوب برای شما باشد

کتاب کتاب کوچک هوگا

مایک وایکینگ
مايك وايكينگ (Meik Wiking) (متولد: 1978 ، دانمارک) یکی از تأثیرگذارترین محققان خوشبختی امروز است. او نویسنده چندین کتاب از جمله پرفروش ترین کتابهای نیویورک تایمز است: کتاب کوچک هیگ و کتاب کوچک لیکا. او با فروش بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان ، به بیش از 35 زبان ، از مخاطبان گسترده ای برخوردار است.مایک بنیانگذار و مدیرعامل موسسه تحقیقات شادی و سخنران بسیار محترمی در این زمینه است. وی به دلیل توانایی انتقال ایده ها و نظریه های پیچیده به مخاطبان گسترده شهرت دارد و در بیش از 40 کشور جهان سخنر...
نکوداشت های کتاب کوچک هوگا
This book explains everything you need to know about the Danish art of living well.
این کتاب هر آنچه را که باید در مورد هنر دانمارکی خوب زیستن بدانید را توضیح می دهد.
Metro

A charming, illustrated guide to the hygge essentials. It’s like the ultimate hygge initiation.
راهنمای جذاب و مصور برای ملزومات هوگا. این مانند آغاز نهایی هوگا است.
Dallas Morning News

قسمت هایی از کتاب کوچک هوگا (لذت متن)