کتاب فلسفه ی قاره ای

Continental Philosophy
کد کتاب : 34704
مترجم :
شابک : 978-9649971698
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 196
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب فلسفه ی قاره ای اثر سایمون کریچلی

این مقدمه بسیار کوتاه، خوانندگان را با مفاهیم کلیدی فلسفه سیاسی آشنا می کند: اقتدار، دموکراسی، آزادی و حدود آن، عدالت، فمینیسم، چندفرهنگی و ملیت. این کتاب که به صورت قابل دسترس نوشته شده است و با فرض عدم آگاهی قبلی از موضوع، خواننده را تشویق می کند تا به روشنی و انتقادی درباره سوالات سیاسی پیشرو زمان ما فکر کند.

میلر ابتدا بررسی می‌کند که فلسفه سیاسی چگونه به مسائل اخلاقی اساسی مانند "چگونه باید در جامعه با هم زندگی کنیم؟" میپردازد. او علاوه بر این به اقتدار سیاسی نگاه می‌کند، دلایلی را که جامعه در وهله اول به سیاست نیاز دارد، مورد بحث قرار می‌دهد، محدودیت‌های سیاست را بررسی می‌کند، و می‌پرسد آیا حوزه‌هایی از زندگی وجود دارد که نباید توسط سیاست اداره شود؟ علاوه بر این، او پیوندهای بین اقتدار سیاسی و عدالت را که موضوعی ثابت در فلسفه سیاسی است، و راه هایی را که در آن عدالت اجتماعی می تواند برای تنظیم به جای تخریب اقتصاد بازار مورد استفاده قرار گیرد، بررسی می کند.

میلر در سفرهای خود در این قلمرو به این موضوع می پردازد که چرا ملت ها واحدهای طبیعی حکومت هستند و متعجب است که آیا ظهور چندفرهنگی و همکاری فراملی همه اینها را تغییر خواهد داد یا خیر، و در پایان می پرسد که آیا ما هرگز شاهد تشکیل یک دولت جهانی خواهیم بود. .
این کتاب مقدمه ای بر برخی از جالب ترین موضوعات زندگی ارائه می دهد. آنها که توسط کارشناسان برای تازه وارد نوشته شده اند، بهترین تفکر معاصر را در مورد مسائل و مسائل اصلی در صدها موضوع کلیدی، از فلسفه تا فروید، نظریه کوانتومی تا اسلام، نشان می دهند.

کتاب فلسفه ی قاره ای

سایمون کریچلی
سیمون کریچلی (Simon Critchley متولد ۲۷ فوریه ۱۹۶۰ در هرتفوردشایر) فیلسوف اهل انگلستان است.
دسته بندی های کتاب فلسفه ی قاره ای