کتاب دایره المعارف مصور ماشین

Car: The Definitive Visual History of the Automobile
سیر تکامل خودرو از وسایل نقلیه نخستین تا خودرو های آینده
کد کتاب : 34712
مترجم :
شابک : 978-6009520398
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دایره المعارف مصور ماشین اثر کاترین هنسی

از اولین اتومبیل های موتوری و اتومبیل های کلاسیک گرفته تا ابرخودروهای امروزی و فرمول 1 ، این یک کتاب نهایی و کامل در مورد تاریخچه ی اتومبیل است.
کتاب دایره المعارف مصور ماشین مملو از عکاس های خیره کننده و دارای بیش از 2000 اتومبیل ، به شما نشان می دهد که چگونه اتومبیل ها در 130 سال گذشته در سراسر جهان تکامل یافته اند و تأثیر آنها بر جامعه به عنوان اشیای کنجکاوانه ، نمادهای طبقه و تجملات و آیتم ضروری چگونه است.
کاتالوگهای گسترده ی این کتاب مهمترین مارکها و مدلها را که در دسته هایی مانند اتومبیل های اسپرت ، کانورتیبل و جمع و جورهای شهر سازمان یافته اند به نمایش می گذارند. این کتاب همچنین شامل تورهای عکاسی مجازی از شاخص ترین اتومبیل های هر دوره مانند رولز رویس نقره ای شبح ، فورد مدل T ، لامبورگینی کانتاچ و فراری F40 است ، در حالی که مقطع موتورهای کلیدی نیروی محرکه پشت آنها را کشف می کند. این کتاب که جزئیات داستان مردان ، ماشین هایی را بازگو می کند که منجر به ایجاد معروف ترین مارک های جهان شده اند. مارک هایی مانند پورشه ، مرسدس بنز ، استون مارتین و کادیلاک که داستانی در پس هر کدام وجود دارد.
اگر عاشق ماشین هستید ، پس عاشق کتاب دایره المعارف مصور ماشین خواهید شد. این یک کتاب جذاب و ساده برای همه ی علاقه مندان به اتومبیل است.
کتاب دایره المعارف مصور ماشین توسط زهرا نیرومند ترجمه شده است. این کتاب را نشر سایان منتشر کرده است.

کتاب دایره المعارف مصور ماشین

قسمت هایی از کتاب دایره المعارف مصور ماشین (لذت متن)
در قرن نوزده میلادی به واسطه مکانیزه شدن چرخه تولید در کارخانجات، صنعت و مهندسی پیشرفت بسیاری داشت. مخترعان بر آن شدند تا وسیله ای را جایگزین اسب کنند که نه تنها از آن سریعتر باشد، بلکه مسیر بیشتری را نیز بپیماید. نیروی بخار، برق و بنزین هر یک به شکلی به کار گرفته شد ولی هنوز برای انتخاب قدرت برتر خیلی زود بود. در این میان، برق و پس از آن بخار بیشترین سرعت را ثبت کردند.

رابرت نویل گرانویل مهندس راه آهن از کلاستونبوری انگلستان، یکی از بسیار مخترعین عصر ویکتوریا بود که کالسکه ای با قدرت بخار ساخت اختراع و هنوز هم موجود است.

در ژوئن ۱۸۸۷، دایملر در کنشتات اشتونگارت کارگاهی با ۲۲ کارگر راه اندازی کرد تا موتورهایش را بسازند. این موتورها روی همان دلیجان های سابق با کمی اصلاحات تعبیه می شدند.