کتاب اصول و فنون مذاکره

Essentials of Negotiation
کد کتاب : 34750
مترجم :
شابک : 978-6007033128
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 317
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

الزامات مذاکره
Essentials of Negotiation
  • 15 % تخفیف
    165,000 | 140,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: رسا رسا
    نویسنده:
کد کتاب : 73273
مترجم :
شابک : 978-9643179670
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 444
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

اصول مذاکره
Essentials of Negotiation
(تجارت جهانی 7)
کد کتاب : 73876
مترجم :
شابک : 978-9644128653
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 520
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب اصول و فنون مذاکره اثر ری ج لویکی

"هدف این "کتاب اصول و فنون مذاکره" که مفاهیم اصلی مذاکره را در یک ارائه مختصر به خواننده ارائه دهد. بسیاری از اساتید چنین کتابی را برای استفاده در دوره های آموزشی کوتاهتر، برنامه های آموزشی اجرایی، یا به عنوان همراهی با منابع دیگر پیشنهاد کردند. این برای دوره های مذاکره، روابط کار، مدیریت تعارض، مدیریت منابع انسانی و موارد مشابه بسیار مناسب است. ری ج لویکی به عنوان یکی از نویسندگان اصلی این کتاب، تلاش کرده است تا با یک بیان ساده و قابل فهم فرایند مذاکره کردن را به صورت اصولی و با تکیه بر بروز ترین نظرات در این حوزه به خوانندگان ارائه دهد. در این کتاب شما خواهید آموخت که - اصول صحیح یک مذاکره سازنده چه چیزهایی است، چگونه می توان در یک مذاکره به بهترین شکل ظاهر شویم، چه تکنیک هایی برای ارائه یک مذاکره رسمی لازم است تا که رعایت شوند. همه اینها سوالات مهم و کلیدی هستند که این کتاب پاسخ آنها را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.
این کتاب "اصول و فنون مذاکره" توسط "محمدجواد نائیجی" به فارسی برگردانده شده و نشر "اختران" نیز آن منتشر کرده است.

کتاب اصول و فنون مذاکره

ری ج لویکی
ری ج لویکی رئیس دانشکده تجارت در دانشگاه کوئینز کانادا. وی نویسنده چندین مقاله در زمینه مذاکره، حل تعارض، صدای کارمندان و عدالت سازمانی است. قبل از قبول انتصاب فعلی، وی مدیر برنامه McGill MBA ژاپن در توکیو بود و سفرهای زیادی به سراسر آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی داشته است.
دسته بندی های کتاب اصول و فنون مذاکره
قسمت هایی از کتاب اصول و فنون مذاکره (لذت متن)
مردم همواره در حال مذاکره هستند و دوستان در مورد اینکه کجا نهار بخورند، بچه در مورد اینکه کدام برنامه تلوزیونی را نگاه کنند و شرکت ها درباره خرید و فروش کالاها، وکیلان قبل از رفتن به دادگاه و ... مذاکره می کنند. مذاکره فرایندی نیست که فقط مخصوص دیپلمات ها باشد بلکه تمامی افراد برای به نتیجه رسیده کارهایشان حتی کوچک با یکدیگر مذاکره می کنند.کتاب حاضر شامل مطالبی درباره راهبردها،انواع و فرایند مذاکره می باشد پایه اولیه کتاب بیشتر بر شناخت و اداره مذاکرات تجاری هست مباحث کتاب اصول و فنون مذاکره ماهیت مذاکره مذاکره: تدوین راهبرد،چارچوب بندی و برنامه ریزی راهبرد و تاکتیک های چانه زنی توزیعی راهبردها و تاکتیک های مذاکره ی هم گرا ادراک، شناخت و ارتباط اهرم مذاکره: یافتن و به کارگیری اهرم های مذاکره اخلاق در مذاکره حل و فصل مذاکرات دشوار: نگرش های فرد