کتاب انگشتان ثروت ساز

Tapping Into Wealth
(برنامه ای عالی برای افزایش درآمد)
کد کتاب : 34970
مترجم :

شابک : 978-6007801307
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 350
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب انگشتان ثروت ساز اثر مارگارت ام لینچ

"انگشتان ثروت ساز" کتابی است از "مارگارت ام لینچ"، که "برنامه ای عالی برای افزایش درآمد" ارائه می دهد. در این کتاب کشف کنید که چگونه ضربه زدن می تواند به شما کمک کند باورهای منفی خود را در مورد پول رها کنید و دریچه ای را به ثروتی ماورای آنچه تصور کرده اید باز کنید.
تکنیک های آزادی عاطفی یا «ای اف تی» که به آن ضربه زدن نیز گفته می شود ، به ابزاری محبوب برای تحقق اهداف تبدیل شده است؛ این مساله کتاب "انگشتان ثروت ساز" نوشته ی "مارگارت ام لینچ" را به یک کتاب محبوب و پرطرفدار تبدیل کرده است. برای بسیاری از ما ، یکی از آرزوهای اصلی و مهم، شکوفایی در شغل و به طور گسترده ای در امور مالی است. با این حال محدود کردن باورها و ترس ها، مردم را در وضعیت مالی فعلی خود گیر می اندازد. «ای اف تی» از نوک انگشتان برای ضربه زدن به نقاط ویژه ی طب سوزنی استفاده می کند. این اثر در حالی که از نظر عاطفی با نگرش های منفی و تجربیات گذشته سازگار است ، به افراد اجازه می دهد افکار و احساسات خود را دگرگون کنند. "مارگارت ام لینچ" به خوانندگان می آموزد که چگونه از قدرت بهره برداری برای شناسایی و پاکسازی بلوک های موفقیت استفاده کنند.
نویسنده به وضوح بسیار علاقه مند و متعهد برای به کمک به خوانندگان است و انرژی و اشتیاق زیاد او، از مطالعه ی کتاب و تماشای او در عمل مشهود است. اگر نسخه ای از این کتاب را تهیه کنید ، نه تنها برای خواندن آن بلکه برای به اتمام رساندن تمام تمرینات و احتمالا خواندن چندین مرتبه ای آن دقیقه شماری خواهید کرد.

کتاب انگشتان ثروت ساز

مارگارت ام لینچ
مارگارت ام. لینچ مربی موفقیت و متخصص برجسته در بهره برداری است. او به افراد کمک می کند تا با استفاده از Tapping بلوک های عاطفی موفقیت را پاک کنند - اعتقادات محدود کننده ای که آنها را در کار خود باز می دارد و توانایی افزایش چشمگیر درآمد را دارند. برخلاف بسیاری از پزشکان مشهور ذهن / بدن، بنیاد لینچ در تجارت است. وی هجده سال تجربه مدیریت و فروش اجرایی به علاوه در شرکتهای Fortune 500 داشته است. صاحبان مشاغل، کارآفرینان و سایر متخصصان به دنبال راهنمایی وی در زمینه ایجاد اعتماد به نفس، چشم انداز کا...
نکوداشت های کتاب انگشتان ثروت ساز
There is no more powerful tool in the world to actualize change than Tapping. But there are times when the tool isn't enough, when you need the guidance, care, and nurturing of a powerful mentor who can pinpoint exactly where you need to go, what you need to explore, in order to get the fastest results possible. And this is where my friend Margaret Lynch and this amazing book come in.
هیچ ابزاری قدرتمندتر از ضربه ی انگشتانتان برای تحقق بخشیدن به تغییرات وجود ندارد. اما مواردی وجود دارد که این ابزار کافی نیست ، شما برای دستیابی به سریعترین نتایج ممکن، به راهنمایی ، مراقبت و پرورش یک مربی قدرتمند نیاز دارید که دقیقا مشخص کند کجا باید بروید و در چه کاوش کنید. . و این جایی است که دوست من مارگارت لینچ و این کتاب شگفت انگیز وارد می شوند.
Nick Ortner, New York Times-bestselling author of The Tapping Solution

قسمت هایی از کتاب انگشتان ثروت ساز (لذت متن)
شما هیجانات زیادی درباره انواع زمینه های مربوط به پول دارید. من حتی با کسانی کار کردم که با پول دیگران خوب درآمدی به دست آوردند، مثل حسابداران حرفه ای، برنامه ریزان مالی و دیگر متخصصان مالی آنها به مراجعین خود کمک کردند پول خود را عالی و موثر مدیریت کنند اما وقتی موضوع مالی خودشان مطرح شد، هیجانی شدند و همه باور های محدود کننده ی آنها آشکار شد. ضربه درمانی بهترین تکنیک است که سریع حالات هیجانی، باورهای محدودکننده و خاطرات قدیمی و آسیب های روانی که مردم را به پول و موفقیت آنها متصل می کند تغییر می دهد.