کتاب مدیتیشن راه رفتن

Walking Meditation
(گام های ساده برای رسیدن به ذهن آگاهی)
کد کتاب : 34971
مترجم :
شابک : 978-6007801802
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 15 آذر
تیچ نات هان
تیچ نات هان، نویسنده، شاعر، پژوهشگر نامدار جهانی و راهب بودایی ذن، در اجتماعی رهبانی که در فرانسه بنیان نهاده زندگی می کند. وی که نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام خشم، اثر کلاسیک معجزه تمرکز حواس، و کتاب های بی شمار دیگری است، کارگاه های عمومی در سراسر جهان برگزار می کند و عزلتگاه های برقراری صلح با کهنه سربازان را هدایت می کند. وی در سال ۱۹۶۷ نامزد جایزه صلح نوبل شد.رهبر معنوی بوداییان
قسمت هایی از کتاب مدیتیشن راه رفتن (لذت متن)
راست قامت، آرام، شاد و با متانت راه بروید، مثل یک امپراتور، آن گونه که یک امپراتور مهر خود را بر فرمان سلطنتی می زند، روی زمین گام بردارید. یک فرمان می تواند شادی یا رنج به همراه داشته باشد، گام های شما نیز چنین است. اگر گام های شما آرام بخش باشد، جهان آرامش و صلح خواهد داشت. اگر بتوانید یک گام آرام بخش بردارید، صلح ممکن می شود.