کتاب بدن دوست داشتنی من

A Course In Weight Loss
(21 درس معنوی برای کاهش وزن بر اساس کتاب دوره ای در معجزات)
کد کتاب : 35006
مترجم :
شابک : 978-6007801451
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 398
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب بدن دوست داشتنی من اثر مارین ویلیامسون

اگر تفکر شما درباره وزن تغییر نکند ، حتی اگر وزن خود را کاهش دهید ، یک ناخودآگاه طاقت فرسا را برای بازپس گیری آن حفظ خواهید کرد. مهم نیست که چقدر سریع وزن کم کنید و مهمتر است که چگونه نگرانی خود را در مورد وزن خود کاهش دهید ؛ شما می خواهید ذهن ، احساسات و بدن شما همه وزن کم کنند.
چه ارتباطی بین معنویت و کاهش وزن وجود دارد؟ نویسنده پرفروش ماریان ویلیامسون در شرف پاسخ دادن به این سوال برای شما در کتاب پیشگامانه خود است و 21 درس معنوی برای شما به ارمغان می آورد تا برای همیشه وزن خود را تسلیم کنید. این دروس یک الگوی جامع برای کاهش وزن تشکیل می دهد ، و به عناصر معنوی ، عاطفی و روانی مربوط می شود در آنچه ویلیامسون از آن به عنوان "کاهش وزن آگاهانه" یاد می کند. اگر معتاد غذا هستید ، به صورت اجباری غذا می خورید یا شخصی هستبد که به هر دلیلی غذا را دشمن خود می داند ، این کتاب برای شما مناسب است.
کتاب بدن دوست داشتنی من به ریشه علی واقعی مسائل مربوط به کاهش وزن شما می پردازد: مکانی در درون شما که کمال الهی خود را فراموش کرده است. این فراموشی نه تنها ذهن شما بلکه بدن شما را نیز گیج کرده است و شما را وادار کرده است به آنچه که نمی تواند شما را حفظ کند دست پیدا کنید. . . و آنچه را انجام می دهد رد کنید. همانطور که ذهن شما هوش معنوی خود را بازیابی می کند ، بدن شما نیز هوش طبیعی خود را بازیابی خواهد کرد. 21 درس این کتاب شما را به یک سفر عمیق و مقدس می کشاند.

با هر گام در هر زمان ، خواهید آموخت که رابطه خود را با خود - و بدن خود - از یک ترس از یکی به عشق به دیگری تبدیل کنید. و شروع به ادغام بخشهای مختلف خود - ذهن ، بدن و روح - کنید تا بار دیگر و از همه جهات به شخصی زیبا و آرام تبدیل شوید.

کتاب بدن دوست داشتنی من

مارین ویلیامسون
ماریان ویلیامسون یک مدرس فعال و نویسنده تحسین شده بین المللی است که دارای شش کتاب پرفروش نیویورک تایمز است. کتابهای او شامل اشک برای پیروزی، بازگشت به عشق، یک سال معجزه، قانون جبران خسارت الهی، هدیه تغییر، عصر معجزات، فضل روزمره، ارزش یک زن، ایلومیناتا و دوره کاهش وزن است. او میهمان محبوب برنامه های تلویزیونی مانند اپرا و صبح بخیر آمریکا بوده است.
قسمت هایی از کتاب بدن دوست داشتنی من (لذت متن)
رژیم های غذایی معمولا مبتنی بر این ترس هستند که اگر از آنها نبعبت نکنید اتفاق بسیار بدی مانند سکته قلبی با سرطان برای شما روی خواهد داد. تلاش هایی که بر اساس گرم به منظور ایجاد انگیزه در افراد برای تغییر سبک زندگی آنها صورت می گیرد هرگز مثمر ثمر واقع نمی شوند، زیرا ما نمی خواهیم باور کنیم که قرار است اتفاق واقعا بدی برای ما بیفتند، به همین مخاطر ذهن خود را مشغول این نگرانی ها نمی کنیم. ام تغییرات مبتنی بر ترس پایدار نیست، چرا؟ زیرا بسیار ترسناک است. همه ما - می دانیم که روزی خواهیم مرد، نرخ مرگ و میر هنوز هم همان صد در صد است، یعنی یک مرگ به ازای هر نفر، اما چه کسی دوست دارد در مورد آن فکر کند؟ حتی افرادی که دچار سکته قلبی شدهاند معمولا تغییراتی را برای مدت چند هفته در خود ایجاد می کنند اما دوباره سراغ همان الگوی زندگی و تغذیه ای سایق خویش می روند.

آگاهی از توان اراده کردن روی دیگری برای بیان این مساله است که شما خودتان را وادار به انجام کاری می کنید که آن هم معمولا چندان پایدار نجواهد بود. باز هم باید تاکید کنیم آن چه پایدار است عشق، شادمانی لذت و رهایی ست وقتی در نهایت از رژیم خود تخطی می کنیم، آنگاه معمولا خودمان را سرزنش می دانیم. بنابراین می توان این طور گفت که تحقیر، احساس گناه، | خشم و شرمندگی جزء جدایی ناپذیر اغلب رژیم های غذایی و از جمله محرم ترین احساسات هستند.