کتاب تکامل آگاهانه انسان

The Psychology of Man's Possible Evolution
کد کتاب : 35009
مترجم :
شابک : 978-6007801475
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1951
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تکامل آگاهانه انسان اثر پی دی آسپنسکی

این نسخه از روانشناسی تکامل احتمالی انسان شامل یک سخنرانی است که قبلا منتشر نشده است، که در آن اوسپنسکی جزئیاتی از « تکامل آگاهانه انسان» و شرحی از برخی از اصول و روش‌های اساسی آن ارائه می‌کند.
روان‌شناسی که اوسپنسکی در این سخنرانی مقدماتی بیان می‌کند، هزاران سال است که به شکلی وجود داشته است و برخلاف روان‌شناسی مدرن، انسان را از منظری جدید، مطالعه می‌کند. هنگامی که یک مرد متوجه می شود که کنترل کمی بر واکنش های خود به شرایط بیرونی و محرک های درونی دارد، ممکن است بخواهد راهی برای رهایی از این شیوه مکانیکی زندگی بیابد.

اوسپنسکی توضیح می دهد که چگونه یک انسان باید به طور همزمان روی دانش و وجود خود کار کند تا وحدت درونی را بیابد و چرا اگر چه رشد او به تلاش خود او بستگی دارد.

کتاب تکامل آگاهانه انسان

پی دی آسپنسکی
پیتر دی. آسپنسکی (۴ مارس ۱۸۷۸ – ۲ اکتبر ۱۹۴۷) (پیوتر دمیانویچ آسپنسکی، یا اوسپنسکی، فیلسوف رازورمزگرای روسی که به دلیل شرحش از آثار آغازین یونانی ارمنی آموزۀ رازورمزگرای جورج ایوانویچ گورجیف که او را در ۱۹۱۵ (۱۲۹۴) در مسکو ملاقات کرد، شناخته شده شد.از آن پس او با انگاره‌ها و آدابی که از گورجیف سرچشمه می‌گرفت ارتباط داشت. در ۱۹۲۴ (۱۳۰۳) از گورجیف جدا شد و عده‌ای از جمله رودنی کالینز می‌گویند که سرانجام "سیستم" گورجیف را که به مدت ۲۵ سال در انگلستان و ایالات متحده با م...