کتاب بازار طاووس

The peacock emporium
کد کتاب : 54499
مترجم :
شابک : 978-6226644860
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 460
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

بازار طاووس
The peacock emporium
کد کتاب : 3516
مترجم :
شابک : 9789646382626
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 47
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب بازار طاووس اثر جوجو مویز

در دهه شصت ، آتنه فورستر پر زرق و برق ترین دختر نسل خود است، ملقب به آخرین دب. او همچنین دختری زیبا ، لوس و گاهی خارج از کنترل و گستاخ است. هنگامی که او موافقت می کند با وارث جوان فیرلی-هالم که پسری شایسته و دوست داشتنی است ازدواج کند ، پدر و مادرش نفس راحتی می کشند. اما طی دو سال ، شایعات در مورد رابطه آتنه با یک فروشنده جوان در حال پخش است. سی و پنج سال پس از آن ،سوزانا دختر آتنه از میراث شرم آور مادر خود به فروشگاهش، بازار طاووس پناه می برد. در حصار دیوارهای جادویی فروشگاه نه تنها دوستی واقعی را کشف می کند بلکه از مشکلات ازدواجش نیز می گذرد و با بزرگ ترین شور زندگی واقعی مواجه می شود. اما شبح مادرش هم چنان بر زندگی سوزانا سایه افکنده و مجموعه ای از رویدادهای دراماتیک را شاهد هستیم. فقط به واسطه مقابله با گذشته است که او بالاخره توان مواجهه با آینده را کسب می کند. او در آنجا احتمالا اولین دوستان واقعی زندگی خودرا ملاقات می کند. اما شبح آتنه و مغازه سوزانا با هم ترکیب می شوند تا زنجیره ای از وقایع غم انگیز را به وجود آورند ، سوزانا را وادار به مقابله با احساساتش می کنند و...

رمان ”بازار طاووس“ نوشته جوجو مویز مولف کتاب پرفروش ”من پیش از تو“ است که تاکنون این رمان دو بار جایزه رمان سال را دریافت کرده است.

کتاب بازار طاووس

جوجو مویز
جوجو مویز، زاده ی ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن، انگلستان، روزنامه نگاری انگلیسی بوده و از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان های عاشقانه مشغول است. او یکی از تنها چند نویسنده ای است که برای دو بار برنده ی جایزه ی سال رمان عاشقانه (Romantic Novel of the Year Award) توسط انجمن نویسندگان رمان های عاشقانه (Romantic Novelists Association) گردیده و آثارش به یازده زبان مختلف دنیا ترجمه شده اند.
قسمت هایی از کتاب بازار طاووس (لذت متن)
آتنه فورستر هم مثل بسیاری دیگر از زنان به دهه شصت زندگی رسید، او که لقب ”آخرین ترشیده“ را یدک می کشید بسیار لوس، زیبا و خارج از کنترل بود. در مدت دو سال پس از ازدواجش، یک بار دیگر شایعاتی در مورد او بر سر زبان ها افتاد. سوزانای سی و پنج ساله از میراث شرم آور مادر خود به فروشگاهش، بازار طاووس پناه می برد. در حصار دیوارهای جادویی فروشگاه نه تنها دوستی واقعی را کشف می کند بلکه از مشکلات ازدواجش نیز می گذرد و با بزرگ ترین شور زندگی واقعی مواجه می شود. اما شبح مادرش هم چنان بر زندگی سوزانا سایه افکنده و مجموعه ای از رویدادهای دراماتیک را شاهد هستیم. فقط به واسطه مقابله با گذشته است که او بالاخره توان مواجهه با آینده را کسب می کند.