کتاب در کمین گل سرخ

Dar kamin-e gol-e sorkh
روایتی از زندگی شهید سپهبد علی صیادشیرازی
کد کتاب : 35200
شابک : 978-9644718724
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 31
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب در کمین گل سرخ اثر محسن مومنی شریف

کتاب « در کمین گل سرخ» "روایتی از زندگی شهید سپهبد علی صیادشیرازی" نوشته محسن مومنی شریف توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.
«در کمین گل سرخ» زندگی نامه داستانی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی به قلم محسن مومنی است. روایت بخش های پیش از انقلاب زندگی سپهبد از کتاب «خاطرات سپهبد شهید صیادشیرازی» و بخش های مربوط به کردستان و سال هایی از جنگ از کتاب «ناگفته های جنگ» و بخش های پایانی جنگ از کتاب «یادداشت های ویژه شهید صیادشیرازی» انتخاب شده است. روایت نویسنده نیز علاوه بر منابع یاده شده، مبتنی است بر ساعت ها گفت وگو و تحقیق و استفاده از منابع مکتوب.

کتاب در کمین گل سرخ

محسن مومنی شریف
مومنی نویسنده و منتقد ادبیات داستانی در سال 1346 در بیجار متولد شد. تحصیلات حوزوی خود را تا پایان سطح ادامه داد. وی کار خود را با دبیری سابق آموزش و پرورش آغاز کرد و مدتی کارشناس امور تربیتی بود. همچنین به مدت چهار سال مدیر داخلی مجله سوره نوجوانان، عضو موسس، بازرس و عضو اسبق هیات مدیره انجمن قلم ایران نیز بوده است.وی در طول 20 سال خدمت در حوزه هنری در بخش های مختلفی از آن چون مدیر کارگاه مفاخر ملی - مذهبی حوزه، به مدت شش سال قائم مقام مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری و عضو شورای سیاستگذاری آن ...
دسته بندی های کتاب در کمین گل سرخ