کتاب ایلیا 8 و ۹

Iliya
کد کتاب : 35217
شابک : 978-6229455920
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 68
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 20
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ایلیا 8 و ۹ اثر امین توکلی


کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 8 نوشته‌ی امین توکلی، هشتمین جلد از مجموعه داستان‌های مصور دنباله‌دار، همراه با تصاویری جذاب، ادامه‌ی اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی و هیجان‌انگیزی که برای امیرعلی رخ می‌‌دهد، را به تصویر می‌کشد.
همانطور که در خاطر دارید بیماری خطرناکی شهر را فرا گرفته که تنها درمان آن در اختیار خبیثی به اسم رئیس ناتان است. ایلیا و پروفسور حکمت هر کدام جداگانه به دنبال درمانش هستند و سرنخ‌هایی پیدا کردند که آن‌ها رو به کارخانه مواد غذایی رسانده است. سرنخ‌هایی که ایلیا قبلا تو آزمایشگاه اصلان هم دیده بود. از طرفی پروفسور در بازدیدش از کارخانه به راز بزرگی پی می‌برد و آن همکاری شهردار با رئیس ناتان برای به دست آوردن کنترل کامل شهر است. رازی که هنوز همه از آن بی‌خبرند و به خاطر آن پروفسور در کارخانه گیر افتاد. باید دید آیا ایلیا و پروفسور می‌توانند راه نجات مردم از این بیماری رو پیدا کنند؟ آیا آن‌ها موفق به فرار از کارخانه می‌شوند؟
در جلد نهم این مجموعه، ناتان تمام شهر را درگیر بیماری مرموزی کرده که درمانش فقط دست خودش است. حالا تنها امید شهر برای نجات از این کابوس، نمونه اولیه‌ای است که پروفسور با فدا کردن خودش آن را به دست آورد و به ایلیا داد تا به دستیارش پژمان برساند. از طرف دیگر مردم هم به خاطر نجات جان عزیزانشان حاضر هستند تا با شرایط ناتان کنار بیایند و هر کاری کنند. آیا ایلیا موفق می‌شود قبل از بدتر شدن اوضاع و به قدرت رسیدن ناتان شهر را نجات بدهد؟

کتاب ایلیا 8 و ۹