کتاب مجموعه من پیش از تو/پس از تو

Me Before You
کد کتاب : 3522
مترجم :
شابک : 9786001761584
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 952
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب مجموعه من پیش از تو/پس از تو اثر جوجو مویز

آنها هیچ چیز مشترکی نداشتند تا اینکه عشق همه چیز را برای از دست دادن به آنها داد. . .
لوئیسا کلارک یک دختر معمولی است که زندگی بسیار معمولی دارد. یک دوست پسر ثابت و یک خانواده نزدیک . او به ندرت از روستای کوچکشان دورتر بوده است. او شغل جدیدی پیدا کرده و برای رئیس سابق ویل تراینور یونیورز که پس از یک تصادف روی صندلی چرخدار می نشیند کار می کند. ویل همیشه زندگی عظیمی داشته است - معاملات بزرگ ، ورزش های شدید ، سفرهای جهانی - و حالا او کاملا مطمئن است که نمی تواند همانطوری که حالا هست زندگی کند.
ویل عبوس ، بدخلق و سرزنشگر است - اما لو از لوس کردن او امتناع می ورزد ، و به زودی خوشبختی ویل برای لوئیسا معنای بیش از آنچه انتظار داشت مهم می شود. وقتی لو می فهمد که ویل برای خودش برنامه های تکان دهنده ای دارد ، تصمیم می گیرد تا به او نشان دهد زندگی هنوز ارزش زیستن را دارد.
یک داستان عاشقانه برای این نسل و ایده آل برای طرفداران کتاب جان گرین خطای ستارگان بخت ما. من پیش از تو شما را به زندگی دو نفری می برد که هیچ چیز مشترکی ندارند - یک رمان دلخراش عاشقانه که می پرسد آیا ساختن شخصی که عاشقش هستید به معنای شکستن قلب خودتان است؟
حالا در این جلد کتاب من پیش از تو و نیز ادامه ی آن یعنی من پس از تو گردآوری شده است.

کتاب مجموعه من پیش از تو/پس از تو

جوجو مویز
جوجو مویز، زاده ی ۴ اوت سال ۱۹۶۹ در لندن، انگلستان، روزنامه نگاری انگلیسی بوده و از سال ۲۰۰۲ به نوشتن رمان های عاشقانه مشغول است. او یکی از تنها چند نویسنده ای است که برای دو بار برنده ی جایزه ی سال رمان عاشقانه (Romantic Novel of the Year Award) توسط انجمن نویسندگان رمان های عاشقانه (Romantic Novelists Association) گردیده و آثارش به یازده زبان مختلف دنیا ترجمه شده اند.
نکوداشت های کتاب مجموعه من پیش از تو/پس از تو
An unlikely love story .
یک داستان عشقی بی بدیل.
O, The Oprah Magazine

Funny and moving but never predictable
بامزه و سرزنده اما غیرقابل پیش بینی.
USA Today USA Today

Masterful.
استادانه.
New York Daily News

قسمت هایی از کتاب مجموعه من پیش از تو/پس از تو (لذت متن)
آن هفته، وقتی به جلسه «محفل حرکت از نو» رسیدم، جیک آنجا نبود. همین طور که دفنه درباره ناتوانی اش در باز کردن درب شیشه ها بدون حضور مردی در آشپزخانه اش بحث می کرد و سونیل درباره مشکل تقسیم متعلقات محدود برادرش بین برادر و خواهرهای باقی مانده حرف می زد، من بی اختیار منتظر باز شدن درب قرمز رنگ و سنگین انتهای سالن بودم. به خودم گفتم که من به فکر سعادتش هستم و اینکه او باید بتواند در مکان امنی درباره نارضایتی اش از رفتار پدرش صحبت کند. به خودم گفتم به هیچ وجه چشم انتظار دیدن سم نیستم، امیدوار نیستم سم را ببینم که به موتورش تکیه داده و منتظر است. «لوئیسا، چه چیزهای کوچیکی هستن که تو رو زمین می زنن؟»

دفنه به بازویم زد. مارک گفت: «ما داشتیم درباره چیزهای کوچکی در زندگی روزمره بحث می کردیم که آدم رو مجبور به تفکر درباره فقدان عزیزش می کنه.» ناتاشا گفت: «من دلم هوای وقت هایی رو کرده که با هم تنها بودیم.» ویلیام جواب داد: «اینکه چیز کوچیکی نیست.»