کتاب آزادی ام ده

Give Me Liberty
کد کتاب : 35254
مترجم :
شابک : 978-6008067412
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 92
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1936
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب آزادی ام ده اثر رز وایلدر لین

آزادی ام ده یک رمان تاریخی نوشته رز وایلدر لین است. داستان این کتاب در اواخر قرن هجدهم اتفاق می‌افتد و داستان زن جوانی به نام مارگارت را دنبال می‌کند که در آمریکای تازه‌تاسیس زندگی می‌کند. مارگارت زنی با اراده و مستقل است که مصمم است علیرغم محدودیت‌هایی که در این دوره برای زنان اعمال می‌شود، زندگی خود را بر اساس شرایط خود بگذراند. همانطور که داستان به جلو می رود، مارگارت درگیر مبارزه برای استقلال آمریکا می‌شود و او متوجه می‌شود که بین وفاداری به کشورش و عشقش به یک سرباز بریتانیایی سرگردان است.

در طول راه، او با گروهی از شخصیت‌ها، از جمله جورج واشنگتن، توماس جفرسون، و بنجامین فرانکلین مواجه می‌شود که به شکل‌دهی دیدگاه‌های او درباره آزادی و آزادی کمک می‌کنند. لین در طول سفر مارگارت، موضوعات میهن‌پرستی، عشق و مبارزه برای استقلال را بررسی می‌کند. این کتاب سرشار از جزئیات تاریخی است و تصویری واضح از زندگی در آمریکای استعماری ارائه می دهد. این کتاب خواندنی متقاعدکننده و تأمل برانگیز است که مطمئنا با خوانندگانی که به تاریخ آمریکا و مبارزه برای آزادی علاقه دارند طنین انداز می شود.

کتاب آزادی ام ده

رز وایلدر لین
رز وایلدر لین زاده ۵ دسامبر ۱۸۸۶ و درگذشته ۳۰ اکتبر ۱۹۶۸، یک روزنامه‌نگار، پدیدآور، و رمان‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا بود. از او – به همراه آین رند و ایزلبل پترسن – به عنوان یکی از مادران بنیانگذار جنبش لیبرترین آمریکا یاد می‌شود.وایلدر لین در داکوتای آمریکا زاده شد و پس از جان به در بردن از دیفتری به همراه خانواده به فلوریدا نقل مکان کرد.