کتاب عزیمت به تهران

Going to Tehran
چرا امریکا باید واقعیت جمهوری اسلامی ایران را بپذیرد
کد کتاب : 35285
مترجم :
شابک : 978-6009469802
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 408
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عزیمت به تهران اثر مجموعه ی نویسندگان

کمتر از یک دهه پس از تایید یک پرونده تقلبی توسط واشنگتن برای حمله به عراق، ادعاهای نادرست و با انگیزه سیاسی مشابه آمریکا را به سمت جنگ با ایران سوق می دهد. فلینت و هیلاری مان لورت با به چالش کشیدن هیاهوی روزانه جنگ طلبی آمریکا، استدلال می‌کنند که آمریکا باید سی سال سیاست، دیپلماسی و استراتژی شکست خورده خود را کنار بگذارد و با ایران تعامل کند - درست همانطور که نیکسون با رفتن به پکن و تنظیم مجدد روابط با چین، سیاست خارجی ایالات متحده را متحول کرد.

در « کتاب عزیمت به تهران» تحلیلگران سابق در دولت‌های بوش و کلینتون، لورتز گزارش منحصربه‌فردی از ایران ارائه می‌دهد که واقعا امروز است، نه آن‌طور که بسیاری آن را کاریکاتور کرده‌اند یا آرزو می‌کنند. آنها نشان می دهند که نظم سیاسی ایران در آستانه فروپاشی نیست، اکثر ایرانیان هنوز از جمهوری اسلامی حمایت می کنند و نفوذ منطقه ای ایران آن را برای پیشرفت در خاورمیانه حیاتی می کند. با تکیه بر سال‌ها تحقیق و دسترسی به مقامات بلندپایه، کار ضروری لورتز روشن می‌کند که اگر می‌خواهد از فاجعه استراتژیک جلوگیری کند، باید «به تهران بروید».

کتاب عزیمت به تهران

نکوداشت های کتاب عزیمت به تهران
Balanced, sober, impressively documented, and rich in insight...A valuable antidote to the warmongering that passes for analysis of Iran and U.S.-Iranian relations
متوازن، هوشیار، بسیار مستند، و سرشار از بینش... پادزهر ارزشمندی برای جنگ افروزی که برای تحلیل ایران و روابط ایران و آمریکا به کار می رود.
Andrew J. Bacevich,

Read this book.
این کتاب را بخوانید.
Noam Chomsky

قسمت هایی از کتاب عزیمت به تهران (لذت متن)