کتاب علیه لیبرالیسم

Against Liberalism
کد کتاب : 35629
مترجم :
شابک : 978-2000849421
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 393
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

علیه لیبرالیسم (زرکوب)
Against Liberalism
کد کتاب : 35596
مترجم :
شابک : 978-6001213649
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 393
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب علیه لیبرالیسم (زرکوب) اثر جان کیکس

جان کیکس در این انتقاد نافذ از مفروضات اساسی آن استدلال می کند که لیبرالیسم محکوم به شکست است. لیبرال ها طرفدار استقلال فردی، کثرت گسترده انتخاب ها و حقوق و منابع برابر هستند و آنها را برای زندگی خوب ضروری می دانند. آنها با شرارت هایی مانند خودخواهی، عدم تحمل، ظلم و طمع مخالفند. با این حال، کیکس معتقد است که هر چه استقلال، برابری و کثرت گرایی بیشتر باشد، دامنه شرارت بیشتر است. به عقیده کیکس، لیبرالیسم ناسازگار است، زیرا شرایطی که لیبرال ها برای زندگی خوب ضروری می دانند، در واقع همان شرارت هایی را که لیبرال ها می خواهند از آن اجتناب کنند، پرورش می دهد، و اجتناب از آن بدی ها به شرایطی بستگی دارد که بر خلاف شرایطی است که لیبرال ها دوست دارند.

کیکس بیشتر استدلال می کند که مفاهیم لیبرال از برابری، عدالت و کثرت گرایی مستلزم برخورد با افراد خوب و بد با احترام برابر، توزیع منابع بدون توجه به آنچه دریافت کنندگان سزاوار آن هستند، و محدود کردن انتخاب ها به مواردی است که با پیش فرض های لیبرال مطابقت دارد. همه این سیاست ها برای زندگی خوب مضر است. کیکس به این نتیجه می‌رسد که لیبرالیسم نمی‌تواند با رواج شر کنار بیاید، تعهدات ناسازگار آن آسیب دیده است، و لیبرالیسم بر خلاف هدفش مانعی برای زندگی خوب است.

کتاب علیه لیبرالیسم (زرکوب)

جان کیکس
جان كیكس (متولد 22 نوامبر 1936) استاد برجسته فلسفه در دانشگاه آلبانی ، SUNY است.کیکس دکترای خوددر فلسفه از دانشگاه ملی استرالیارا دریافت کرد.كیكس نويسنده تعدادي كتاب در زمينه اخلاق است، از جمله: زندگي آزمايش شده (انتشارات دانشگاه ايالت پن ، 1988)، اخلاق كثرت گرايي (انتشارات دانشگاه پرينستون ، 1996)، خرد اخلاقي و زندگي خوب (انتشارات دانشگاه كورنل ، 1997) هنر زندگی (انتشارات دانشگاه کرنل ، 2005)، ریشه های شر (انتشارات دانشگاه کرنل ، 2007)، لذت (انتشارات دانشگاه آکسفورد ، 2009) و بزرگ شدن زندگی:...
دسته بندی های کتاب علیه لیبرالیسم (زرکوب)
نکوداشت های کتاب علیه لیبرالیسم (زرکوب)
Kekes's book is very good; it is filled with arguments that are deep, complex and lively
کتاب کیکس خیلی خوبه. پر از استدلال های عمیق، پیچیده و زنده است
Toronto Globe and Mail

Kekes performs a useful task in identifying the contradictions in liberal political theory
کیکس در شناسایی تضادها در نظریه سیاسی لیبرال کار مفیدی انجام می دهد
University Bookman

قسمت هایی از کتاب علیه لیبرالیسم (زرکوب) (لذت متن)