کتاب قدرت بازیگر

The Power of the Actor: The Chubbuck Technique
تکنیک چوبوک
کد کتاب : 35844
مترجم :
شابک : 978-6222018641
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 606
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب قدرت بازیگر اثر ایوانا چوبوک

در کتاب قدرت بازیگر ، یکی از کتاب های پرفروش لس آنجلس تایمز ، استاد برجسته ی بازیگری و مربی مطرح و کار آزموده، ایوانا چوبوک از تکنیک های پیشرفته خود که در برخی از موفق ترین شغل های بازیگری در هالیوود را بکار گرفته شده اند ، رونمایی می کند.
اولین کتاب این مربی که به چارلیز ترون ، برد پیت ، الیزابت شو ، جیمون هونسو و هلی بری آموزش داده است ، یعنی قدرت بازیگر شما را به سمت نتایجی پویا و موثر راهنمایی می کند. برای بسیاری از استعدادهای مهم امروزی ، تکنیک این مربی بزرگ بسیار حیاتی و ضروری در عرصه ی بازیگری به خصوص برای قرن بیست و یکم است. ایوانا چوبوک برنامه ی درسی ای را تدوین کرده است که با استفاده از درد و احساسات درونی ، نظریه های استادان بازیگری مانند استانیسلاوسکی ، مایزنر و هاگن را به مرحله ی بعدیشان می رساند ، نه به عنوان یک هدف به خودی خود ، بلکه به عنوان راهی برای پیشروی و دستیابی به هدف.
علاوه بر روند قدرتمند دوازده مرحله ای ، این کتاب از متون شناخته شده ی کلاسیک و معاصر استفاده می کند ، و به ما خوانندگان نشان می دهد که چگونه دقیقا از روند تحلیل فیلمنامه ی چوبوک استفاده کنیم. کتاب قدرت بازیگر پر از قسمت های جذاب و الهام بخش پشت صحنه است - صحنه هایی از چگونگی تسلط بازیگران مشهور در کار خود و دستیابی به موفقیت در چنین زمینه ی سخت و پر از رقابتی.

کتاب قدرت بازیگر

ایوانا چوبوک
ایوانا چوبوک یک مربی بازیگری آمریکایی است که مدیر یک مدرسه بازیگری در لس آنجلس و همچنین میزبان کارگاه‌های بازیگری در سراسر جهان است. او نویسنده کتاب پرفروش «قدرت بازیگر» می‌باشد که توسط نشر کتاب پنگوئن (Gotham) منتشر شده و همچنین به ۱۸ زبان ترجمه شده‌است.
نکوداشت های کتاب قدرت بازیگر
I found this proactive approach to be extremely powerful—not just in acting, but also in writing and directing.
به نظر من این رویکرد فعال بسیار قدرتمند است - نه فقط در بازیگری ، بلکه در نویسندگی و کارگردانی.
Eriq LaSalle

Under Ivana's tutelage, the course of my career and depth of my work have changed dramatically.
تحت مربیگری ایوانا ، روند حرفه ای و عمق کار من به طور چشمگیری تغییر کرده است.
Halle Berry

قسمت هایی از کتاب قدرت بازیگر (لذت متن)
الگوی دیگری که من بارها مشاهده کردم این است که تکنیک بازیگری من به تزریق خون در کالبد زندگی واقعی و شخصی بازیگرم گرایش دارد. برای استفاده ی واقعی از درد و بدبختی به عنوان راهی برای غلبه بر درد و بدبختی و پیروز شدن، بسیاری از بازیگران من به طور ناخودآگاه این طرز زندگی کردن را با شیوه ی واقعی زندگی شخصی خود ترکیب می کنند و به این صورت به خودآگاهی بیشتری رسیده و قوی تر می شوند. این موضوع برای من بسیار الهام بخش و تأثیرگذار است. آن ها شخصیت و وضعیت قربانی را از زندگی های خود بیرون می کشند و دور می اندازند، همان گونه که برای کاراکتر نمایشی خود انجام می دهند.