کتاب روانشناسی اجتماعی

The Social Animal
  • 90,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: رشد رشد
کد کتاب : 35901
مترجم : حسین شکرکن
شابک : 978-9647537704
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 565
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب روانشناسی اجتماعی اثر الیوت ارونسن

الیوت ارونسون به عنوان یکی از برجسته ترین روانشناسان اجتماعی در عصر حاضر، بارهای به دلیل تدریس، پژوهش، خدمات، و آثار مکتوب خود، مورد تقدیر انجمن های علمی آمریکا قرار گرفته است از جمله در سال 1975، به علت نگارش کتاب حاضر جایزه رسانه های ملی را از سوی انجمن روانشناسی آمریکا دریافت کرد. این کتاب بارها از سوی مجامع علمی برجسته، به عنوان کتاب جامع، ساده، و آموزنده شناخته شده و مورد تقدیر قرار گرفته است. نسخه حاضر، ترجمه ویرایش هشتم این کتاب است که در پی بازنگری در نگارش و ترجمه، در اختیار خوانندگان قرار می گیرد. محتوان کتاب، می تواند برای درک و نیز آزمون پدیده هایی که در روانسی اجتماعی به آنها پرداخته می شود، ایده مفیدی در اختیار استادان و دانشجویان قرار دهد.
از ویژگی های کتاب آن است که محتوای علمی آن، در قالبی جذاب و به بیانی قابل فهم و شیرین عرضه شده که این امر، درک مطالب آن را برای تمامی علاقه مندان، بیشتر می سازد.

کتاب روانشناسی اجتماعی

الیوت ارونسن
الیوت اَرنسون زادهٔ ۹ ژانویهٔ ۱۹۳۲ ، یک دانشمند، پژوهشگر و متخصص برجسته در زمینه روان‌شناسی اجتماعی اهل ایالات متحده آمریکا است. او تنها فردی است که در تاریخ ۱۲۰ سالهٔ انجمن روان‌شناسی آمریکا، موفق شده‌است هر سه جایزهٔ آنرا در حوزه‌های «نگارش»، «آموزش» و «پژوهش» بدست آورد. بر پایهٔ گزارش مجله روان‌شناسی عمومی، او هفتاد و هشتمین روان‌شناس قرن بیستم از لحاظ بیشترین استناد در مقالات روان‌شناسی است. وی همچنین برندهٔ جوایزی همچ...