کتاب برای غرورمان بگرییم

Short story collection
کد کتاب : 3602
مترجم :
شابک : 9799645858817
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب برای غرورمان بگرییم اثر توماس مان

توماس مان (Thomas Mann)، نویسنده برجسته آلمانی، معروف به خاطر آثار ادبی پرافتخارش در داستان‌های کوتاه و رمان‌ها است. وی در 6 ژوئن 1875 متولد شد و در 12 اوت 1955 درگذشت. مان به خاطر تجسم عمیق شخصیت‌ها، پرداختن به موضوعات فلسفی و انسانی، و سبک زبانی غنی و پرمعنا در آثارش شناخته می‌شود.

داستان‌های کوتاه توماس مان نیز جزء ثروت ادبی او به شمار می‌آیند. این داستان‌ها به طور عمده در دوره‌های مختلف زندگی او نوشته شده‌اند و موضوعات متنوعی از جمله انسانیت، معنویت، اخلاق، اجتماع و روابط بین افراد را پوشش می‌دهند. در داستان‌های کوتاهش، مان از اصول و ارزش‌های انسانی بهره می‌برد و اغلب به تجزیه و تحلیل عمیق روانشناسانه و فلسفی پرداخته است.

یکی از داستان‌های کوتاه مشهور توماس مان، "مرگ در ونیز" (Death in Venice) است. این داستان درباره‌ی یک نویسنده مشهور و میانسال به نام آسکنباخ است که در سفری به ونیز عاشق پسری جوان به نام تادزیو می‌شود. این داستان موضوعاتی همچون عشق غیرممکن، فناپذیری، و تعارض بین شهوت و اخلاق را مورد بررسی قرار می‌دهد.

داستان‌های کوتاه دیگر توماس مان نیز اغلب با ترکیب طنز و تراژدی، تصویری زیبا و عمق فلسفی، خوانندگان را به تامل و تفکر در موضوعات انسانی دعوت می‌کنند.

کتاب برای غرورمان بگرییم