کتاب باد سرخ

Red Wind
کد کتاب : 36125
مترجم :
شابک : 978-6007394892
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 100
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1938
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب باد سرخ اثر ریموند چندلر

مارلو به آپارتمانش برمی گردد. وقتی درهای آسانسور در طبقه 4 باز می شود ، دختری را می بیند که همانطور که والدو توصیف کرده بود لباس پوشیده بود. او پیشنهاد می کند که از کلاه و کاپشن بیرون بیاید و به آپارتمانش برود تا از آمدن پلیس جلوگیری کند. در حالی که او در حال مخلوط کردن چند نوشیدنی است ، او اسلحه را بیرون می آورد. معلوم می شود والدو فردی به نام جوزف کوتس بوده که در ساختمان مارلو نیز زندگی می کرده است.


بانو پشت سرش می آید و اسلحه ای به دنده هایش می زند. مارلو به او زانو می دهد. او می رود و مارلو با پلیس تماس می گیرد. او با کارآگاه کوپرنیک صحبت می کند تا اعتراف کند که مرد را پایین آورده است.


ریموند تورنتون چندلر (زاده 23 ژوئیه 1888-26 مارس 1959) نویسنده و فیلمنامه نویس آمریکایی-انگلیسی بود. در سال 1932 ، در سن چهل و چهار سالگی ، چندلر پس از از دست دادن شغل خود به عنوان مدیر شرکت نفت در دوران رکود بزرگ ، نویسنده داستان پلیسی شد. اولین داستان کوتاه او با عنوان "باج گیران شلیک نمی کنند" در سال 1933 منتشر شد. اولین رمان او ، خواب بزرگ ، در سال 1939 منتشر شد. علاوه بر داستانهای کوتاه ، چندلر در طول زندگی خود هفت رمان منتشر کرد در یک سال قبل از مرگ ، او به عنوان رئیس نویسندگان اسرار آمیز آمریکا انتخاب شد.

چندلر تأثیر سبکی عظیمی بر ادبیات رایج آمریکایی داشت. او به همراه داشیل همت ، جیمز ام. کین و دیگر نویسندگان ماسک سیاه ، بنیانگذار مکتب پلیسی داستانی هستند.

کتاب باد سرخ

ریموند چندلر
ریموند تورنتون چندلر، زاده ی 23 جولای 1888 و درگذشته ی 26 مارس 1959، فیلمنامه نویس و رمان نویس آمریکایی بود.چندلر در شیکاگو به دنیا آمد و سال های ابتدایی زندگی اش را به همراه والدین، خاله و دایی اش در نبراسکا گذراند. پدر چندلر که معتاد به الکل بود، پس از مدتی خانواده را ترک گفت.او به دانشگاه نرفت و به جای آن در پاریس و مونیخ، به بهبود مهارت هایش در زبان های خارجی پرداخت. اولین شعر او نیز در همین زمان به انتشار رسید. چندلر به خاطر شرایط سخت مالی در دوره ی رکود بزرگ اقتصادی، برای امرار معاش به ...