کتاب زوبین بیابان

The Desert Spear
شیاطین - جلد دوم
کد کتاب : 36128
مترجم :
شابک : 978-6001826559
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 871
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نامزد جایزه لوکس سال 2011

نامزد جایزه گودریدز سال 2010

نامزد جایزه دیوید گمل سال 2011

معرفی کتاب زوبین بیابان اثر پیتر وی برت

خورشید بشریت دارد غروب می کند. این شب اکنون متعلق به شیاطین بدخلقی است که طعمه شان جمعیت در حال کم شدن انسان ها است. انسان هایی که حالا مجبور می شوند پشت نمادهای قدرت نیمه فراموش شده پنهان شوند و پناه گیرند. افسانه ها در مورد یک منجی می گویند: دلاوری که روزگاری تمام بشریت را در یک نیروی واحد جمع کرد. فرماندهی که توانست با این شیوه شیاطین را شکست دهد. اما آیا بازگشت منجی فقط افسانه دیگری است؟ شاید هم نه. آهمن جاردیر، که قبایل صحرا را به یک ارتش که با شیاطین مبارزه می کنند تبدیل کرده است بیابان ها را پشت سر می گذارد. او خود را شارداماکا ، یک منجی معرفی کرده و سلاح های باستانی - نیزه و تاج - به همراه دارد که به ادعای او اعتبار می بخشد. اما شمالی ها برای خودشان منجی دیگری دارند مرد محروز ، شخصیتی تاریک و سرد. زمانی شارداماکا و مرد محروز با هم دوستان خوبی بودند. اما اکنون آنها دشمنان سرسختی هستند. اما اکنون با وجود به بوته ی آزمایش گذاشته شدن بیعت های قدیمی و نیز به وجود آمدن اتحادهای تازه ، همه از ظهور نژاد جدیدی از دیو ، که باهوش تر و نیز کشنده تر از آنچه در گذشته بوده است ، بی اطلاع هستند.
زوبین بیابان جلد دوم مجموعه ای با نام شیاطین است. مجموعه ی شیاطین داستانی فانتزی و تخیلی دارد و مناسب کودکان و نوجوانان است. جلد اول این مجموعه با نام مرد محزور به چاپ رسیده است. کتاب زوبین بیابان توسط فاطمه سعیدی ترجمه شده است. این کتاب را نشر تندیس منتشر کرده است.

کتاب زوبین بیابان

پیتر وی برت
پیتر وی برت زاده 8 فوریه 1973 ، نویسنده داستان های فانتزی آمریکایی است. او نویسنده "شیاطین" است ، که جلد اول آن در انگلستان در سال 2008 با عنوان The Painted Man و در آمریکا توسط با عنوان The Warded Man منتشر شده است. او ادبیات و تاریخ هنر انگلیسی را در دانشگاه بوفالو خواند و در سال 1995 فارغ التحصیل شد ، پس از آن وی بیش از ده سال را در نشر دارویی کار کرد. وی از سنین کودکی به خیالپردازی علاقه نشان داد.
نکوداشت های کتاب زوبین بیابان
The most significant and cinematic fantasy epic since The Lord of the Rings. Inspired, compelling, and totally addictive
شاخص ترین و سینمایی ترین حماسه تخیلی از زمان ارباب حلقه ها. الهام بخش ، جذاب و کاملا اعتیاد آور.
Paul W. S. Anderson

Peter V. Brett is one of my favorite new authors
پیتر برت یکی از نویسنده های جدید محبوب من است.
Patrick Rothfuss

قسمت هایی از کتاب زوبین بیابان (لذت متن)
دیواری که دورتادور ریزون کشیده شده بود، بیش از یک شوخی نبود. ارتفاع آن کمتر از سه و نیم متر و قطر آن فقط نیم متر بود. کل دفاع شهر از بی ارزش ترین کاخ در بین ده ها قصر داماجی کمتر بود. دیده بانان حتی به نردبان های پایه آهنی خود نیازی نداشتند و با یک پرش از لبه ی دیوار کوتاه می گرفتند و خود را بالا می کشیدند. هسیک گفت: «مردمی که این قدر ضعیف و بی مبالات هستند، حقشونه که مورد حمله قرار بگیرن.» جاردیر غرولندی کرد اما چیزی نگفت. یگان پیش قراول جاردیر که از جنگجویان برجسته ی او تشکیل شده بود، در پناه تاریکی شب به سمت شهر آمده و هزاران پای صندل پوش زمینهای شخم خورده و پوشیده از برفی را که دورتادور آن را گرفته بود، زیر پا گذاشته بود. زمانی که ساکنین سرزمینهای سبز پشت حرزهای خود مخفی شده بودند، کرازیاییها دل به شب پراهریمن زده بودند. حتی دوزخیها از جنگجویان مقدسی که در حرکت بودند، دوری می کردند.

جایان در اولین فرماندهی خود به خوبی عمل کرده بود. اگر این جنگی علیه شیاطین بود، خود جاردیر فرماندهی را به عهده می گرفت اما او نیزهی کاجی را با خون انسانها آلوده نمی کرد. جایان برای پوشیدن روبندهی سفید فرماندهی جوان بود، اما او فرزند اول باردیر و از خون خود منجی بود. او قوی و در برابر درد مقاوم بود. او یک جنگجو و در عین حال روحانی بود و با احترام کنار پدرش قدم میزد. اسام' پشت سر برادرش ظاهر شد و اضافه کرد: «خیلیها فرار کردن. اونا به روستاها هشدار میدن. روستایی ها هم فرار میکنن و از قانون پاکسازی اوجا جا میمونن.»