کتاب مبانی علم اقتصاد

Essentials of Economics
کد کتاب : 36256
مترجم :
شابک : 978-9643129989
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 640
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مبانی علم اقتصاد اثر گریگوری منکیو

اکنون می توانید با کمک محبوب ترین و پرکاربردترین کتاب درسی اقتصاد برای دانشجویان در سراسر جهان ، مبانی اقتصاد را فرا بگیرید-اصول اساسی اقتصاد در این کتاب با شیوه نگارش واضح و جذاب ، تنها بر مطالب کلیدی تأکید می کند که به شما کمک می کند جهان را که در آن زندگی می کنید بهتر درک کنید. کتاب «مبانی علم اقتصاد» شما را به مشارکت هوشمندانه تری در اقتصاد تبدیل خواهد کرد. نویسنده متون تحسین شده، گریگوری منکیو توضیح می دهد: "من سعی کرده ام خود را در موقعیت کسی قرار دهم که برای اولین بار به اقتصاد نگاه می کند. هدف من تأکید بر مطالبی است که یادگیری آنها برای دانشجویان و علاقه مندان به علم اقتصاد ضروری است. "

گریگوری منکیو استاد اقتصاد در دانشگاه هاروارد است. او به مدت 14 سال اصول EC10 را که محبوب ترین دوره در دانشگاه هاروارد بود ، تدریس کرد. او در دانشگاه پرینستون و MIT اقتصاد خوانده است. پروفسور مانکیو نویسنده ای پرکار و شرکت کننده دائمی در بحث های دانشگاهی و سیاسی است. تحقیقات او شامل تعدیل قیمت ، رفتار مصرف کننده ، بازارهای مالی ، سیاست های پولی و مالی و رشد اقتصادی است.

کتاب مبانی علم اقتصاد

گریگوری منکیو
گریگوری منکیو استاد دانشگاه هاروارد و فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های ام‌آی‌تی و پرینستون است. از وی مقالات و کتاب‌های بسیاری در زمینهٔ اقتصاد به چاپ رسیده است و کتاب‌های او از پرفروش‌ترین کتاب‌های درسی در زمینهٔ اقتصاد در دانشگاه‌ها محسوب می‌شوند. او سرپرستی طرح‌های اقتصادی در دانشگاه‌های کمبریج و ماساچوست، و مشاورهٔ بانک مرکزی آمریکا و دفتر بودجهٔ مجلس آمریکا را در کارنامهٔ خود دارد. او همچنین مقاله‌نویس مجلهٔ فرچون است.کتاب‌های...
دسته بندی های کتاب مبانی علم اقتصاد
قسمت هایی از کتاب مبانی علم اقتصاد (لذت متن)
\"تولید و هدف از آن\"، \"عوامل تولید\"، \"مسئله جمعیت\"، \"مطلوبیت و تقاضا\"، \"تولید، هزینه و عرضه\"، \"بازار و تعادل\"، \"درآمد ملی و محصول ملی\"، \"نظریه اقتصاد دانان کلاسیک\"، \"اشتغال\"، \"مصرف\"، \"نظریه سرمایه گذاری\"، \"پول\"، \"بانک\"، \"بانک مرکزی\"، \"تورم\"، \"نوسانات اقتصادی\"، \"تجارت بین المللی\"، \"نظام پرداخت های بین المللی\"، \"دولت و اقتصاد\" و \"توزیع درآمد ملی.