کتاب چگونه اعتماد به نفس را افزایش دهیم؟

How to develop self-confidence and influence people by public speaking
کتاب حاضر نخستین بار در سال ۱۳۷۷ تحت عنوان " اعتماد به نفس یا آئین سخنرانی" منتشر شده است.
کد کتاب : 3680
مترجم :
شابک : 9786002511508
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1962
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

قدرت شگرف سخنرانی در افزایش اعتماد به نفس
How to develop self-confidence and influence people by public speaking
  • 15 % تخفیف
    210,000 | 178,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 3679
مترجم :
شابک : 9789649944821
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 308
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1956
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

آیین سخنرانی
How to develop self-confidence and influence people by public speaking
(اعتماد به نفس از طریق سخنرانی)
کد کتاب : 30307
مترجم :
شابک : 978-9645732958
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 292
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1956
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب قدرت شگرف سخنرانی در افزایش اعتماد به نفس اثر دیل کارنگی

قدرت شگرف سخنرانی در افزایش اعتماد به نفس به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از ترس طبیعی صحبت کردن در حضور افراد سبقت بگیرید و حتی یاد بگیرید که از آن لذت ببرید. دیل کارنگی با استفاده از سالها تجربه به عنوان یک مربی مشاغل ، این کتاب عملی را برای کمک به افراد نوشته است تا یک سخنران موفق شوند. توصیه های ارزشمند او شامل راه هایی برای: * توسعه شعور * به دست آوردن اعتماد به نفس * بهبود حافظه * مفهوم خود را روشن کنید * یک گفتگو را بطور کامل شروع کنید و به پایان برسانید * مخاطبان خود را جذب کنید و.. می باشد.

اصول دیل کارنگی به میلیون ها انسان در سراسر جهان کمک کرده است. این روش ها را یاد بگیرید و اطمینان حاصل کنید که آنها برای شما نیز کارآیی دارند.

« افراد در اطراف خود دارای حریم های شخصی نامرئی هستند. ضخامت این حریم شخصی در افراد مختلف متفاوت است در برخی خیلی نازک و در برخی دیگر بسیار ضخیم است. افرادی که حریم های بسیار نازک دارند اسرار زیادی از خود را برای دیگران فاش می کنند و مسلما گاهی نیز به دلیل این فاش سازی مورد سو استفاده قرار می گیرند و افرادی که حریم های ضخیمی دارند در برقراری ارتباط با دیگران دچار مشکل می گردند. »

کتاب قدرت شگرف سخنرانی در افزایش اعتماد به نفس

دیل کارنگی
دیل کارنگی نویسنده، مشاور وسخنران سرشناس اهل آمریکاست. دیل کارنگی درس هایی را در زمینه ی پیشرفت شخصی، فروشندگی و سخنرانی توسعه بسیاری داد. او در یک خانواده ی فقیر و کشاورز در میسوری به چشم به جهان گشود. در سال ۱۹۱۲ وارد انجمن مسیحیان جوان در نیویورک شد تا در کلاس های سخنرانی آنجا شرکت کند. او کوشش می کرد به دیگر شرکت کنندگان، از طریق سخنرانی، اعتماد به نفس و تفکر مثبت بدهد. بعدها او در کالج ایالتی آموزگاران وارنزبرگ، میسوری مشغول به تحصیل شد. وارن بافت یکی از ثروتمند ترین مردان جهان و بسیاری ...
دسته بندی های کتاب قدرت شگرف سخنرانی در افزایش اعتماد به نفس
قسمت هایی از کتاب قدرت شگرف سخنرانی در افزایش اعتماد به نفس (لذت متن)
یکی از عوامل سازنده کیفیت بیان و تکلم ، احساسات درونی است. معمولا افرادی که از درون دارای آرامش کافی نبوده و از تحریک پذیری بالا و عصبیت رنج می برند در کیفیت بیان آنها هم نمود خواهد داشت. آنها تند تر صحبت می کنند. گاه با حالتی از لکنت حرف می زنند. گاها حرف ها یادشان می رود و ... بنابراین اگر می خواهد کیفیت حرف زدن و بیان خود را بالا ببرید باید درون خود را آرام نگه داشته و حتی الامکان در این مواقع به صورت مستمر آرامش را به خود القاء نمایید. تلاش شما برای ادای آرام کلمات ، ایجاد طمأنینه در بیان ، ایجاد احساس اعتماد به نفس و باور توانمندی های درونی و ... می تواند نحوه صحبت کردن شما را ارتقا دهد. اگر در هنگام صحبت آرامش داشته بر کلمات تمرکز کنید ، و به جای فکر کردن به کل موضوع و آخر جمله بر تک تک کلمه ها تمرکز و آنها را به آرامی بیان کنید به هدف خود خواهید رسید. ابراز احساسات جنسیت نمی شناسد و می تواند سوپاپ اطمینانی برای سلامت روان اشخاص باشد. لذا برای بر طرف کردن این مشکل نیاز است تا فرد با پذیرشی که برای خود به وجود می آورد به تدریج مهارت های بازگویی درونیات و ذهنیات و رازهای شخصی را در حد عادی و معمول بیاموزد.