کتاب دیباچه‎ای بر جهان باستان

An Introduction To The Ancient World
  • 15 % تخفیف
    290,000 | 246,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ققنوس ققنوس
    نویسنده: لوکاس دوبلویس
کد کتاب : 37043
مترجم :
شابک : 978-9643112349
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب دیباچه‎ای بر جهان باستان اثر لوکاس دوبلویس

دیباچه ای بر جهان باستان بررسی کاملی از تاریخ خاور نزدیک باستان، یونان و روم ارائه می دهد. این کتاب با پوشش فرآیندهای اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی که بر تمدن های بعدی غرب و خاور نزدیک تأثیر گذاشته است، موضوعاتی مانند ساختارهای اداری، اقتصاد و مذاهب خاور نزدیک باستان، دموکراسی آتن، توسعه ادبیات کلاسیک یونان، تعامل فرهنگ ها در جهان هلنیستی، سیستم سیاسی و اداری جمهوری روم و امپراتوری، و ظهور مسیحیت، همه در طرح کلی تاریخ سیاسی را توضیح می دهد.

این نسخه سوم به طور کامل به روز شده است و برخی از فصل ها به طور کامل بازنویسی شده اند تا تحقیقات تاریخی اخیر را پوشش دهند. تغییرات عبارتند از:

-توجه بیشتر به ساختارها و تحولات اقتصادی و به تاریخ امپراتوری روم بعدی (قرن سوم تا ششم پس از میلاد)؛
-ادغام نتایج تحقیقات باستان شناسی و تاریخی اخیر و مطالعات اخیر منتشر شده درباره ادبیات باستانی؛
-«باکس هایی» که متن اصلی را در موضوعاتی از جمله نظام‌های اقتصادی و سیاسی، دین و اصطلاحات پشتیبانی می‌کنند.
-نقشه های دوباره ترسیم شده و تصاویر جدید و با کیفیت بالاتر؛
-گنجاندن وب سایت های مفید در کتابشناسی
دیباچه ای بر جهان باستان یک نمای کلی یکپارچه و به راحتی قابل خواندن و کاربر پسند برای دانشجویان تاریخ باستان، آثار کلاسیک و باستان شناسی فراهم می کند. این نسخه کاملا به روز شده و اصلاح شده با مصور فراوان، واضح و مختصر نوشته شده و به خوبی سازماندهی شده است، منبعی کلیدی برای دانش آموزانی خواهد بود که شروع به تحقیق در مورد تمدن های مدیترانه باستانی می کنند.

کتاب دیباچه‎ای بر جهان باستان

دسته بندی های کتاب دیباچه‎ای بر جهان باستان
نکوداشت های کتاب دیباچه‎ای بر جهان باستان
It is an excellent mix of erudition, concision and clarity that even advanced students and professionals will find valuable and suitable to their needs.
این کتاب ترکیبی عالی از دانش، دقت و وضوح است که حتی دانش آموزان و متخصصان پیشرفته نیز آن را ارزشمند و متناسب با نیازهای خود خواهند یافت.
Edward Dandrow

قسمت هایی از کتاب دیباچه‎ای بر جهان باستان (لذت متن)
برای ساختن این بناهای بلندپروازانه، در دوره های طغیان نیل از کار بدنی بهره برداری می شد. آمادگی این دهقانان برای انجام این تلاش بزرگ هنگامی قابل درک است که توجه کنیم مردم شاهان را موجوداتی الهی می دانستند. اهرام مصر، به عنوان فراورده کار ده ها هزار انسان گواه روشنی بر قابلیت سازماندهی فراوان حکومت های مصری در دوران اولیه است. بناهای عظیم تر در دوران سلسله چهارم ( حدود ۲۵۰۰ ق. م ) ساخته شد که همگی سنگی اند. اهرام جدیدتر که از آجر ساخته شده اند کوچک ترند.