کتاب یوگا در عمل

Yoga in action for beginners
آسانا و پرانایاما آیینگر
کد کتاب : 37142
مترجم :

شابک : 978-6009151486
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 132
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یوگا در عمل اثر گیتا س آینگار

کتاب «یوگا در عمل » گیتا س آینگار توسط نشر «آسیم» منتشر شده است. «گیتا س آینگار » ، یک معلم یوگا بود که به پیشرفت یوگا برای زنان توجه داشت. آینگار از کودکی نزد پدرش یوگا آموخت. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان در سال 1961، زمانی که پدرش در تورهای آموزشی بین‌المللی نبود، جایگزین پدرش شد. هنگامی که او در سال 1984 بازنشسته شد، به همراه برادرش پراشانت اس. آیینگار، مدیر موسسه یوگای یادبود رامامانی آیینگار (RIMYI) تاسیس کرد و همچنین تورهای آموزشی بین المللی خود را بر عهده گرفت. آینگار روش یوگای پدرش را با نیازهای خاص زنان تطبیق داد. آساناها، پرانایاما و توالی های خاصی برای مراحل مختلف زندگی یک زن از جمله قاعدگی، بارداری، پس از زایمان و یائسگی آموزش داده می شود. آیینگار نیز مانند پدرش توضیح داد که چگونه یوگا به عنوان روشی برای یکسان سازی بدن و ذهن و تقویت سیستم تنفسی، سیستم گردش خون، سیستم عصبی، ماهیچه ها، اپیدرم و ذهن استفاده می شود.

آینگار علاوه بر تدریس در RIMYI، به طور دوره‌ای در سرتاسر جهان تور برگزار می‌کرد تا دودمان یوگا آینگار را ادامه دهد. او یک چهره شناخته شده در یوگا در سراسر جهان، در آمریکای شمالی،استرالیا، آفریقای جنوبی، و اروپا بود.
او معلمان یوگا را در سراسر جهان، به عنوان مثال در ایتالیا، آموزش داد. او در 16 دسامبر 2018، دو روز پس از صدمین سالگرد تولد پدرش، در سن 74 سالگی درگذشت. او ناخوش بود و بیش از یک سال از ویلچر استفاده می کرد. او گفته بود تا زمانی که جشن تولد یکصدمین سالگرد پدرش را به پایان نرساند، این زمین را ترک نخواهد کرد.

کتاب یوگا در عمل

گیتا س آینگار
گيتا س. آيينگر (7 دسامبر 1944 - 16 دسامبر 2018) ، یک معلم یوگا بود که به خاطر پیشرفت یوگا برای زنان اعتبار یافت. او دختر ارشد بنیانگذار روش یوگای آینگار در سراسر جهان ، به عنوان "معلم زن برجسته یوگا در جهان" توصیف شد.از کودکی نزد پدرش یوگا آموخت. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در سال 1961 ، وی زمانی که پدرش در تورهای بین المللی تدریس نبود ، جایگزینی پدر را آغاز کرد.
دسته بندی های کتاب یوگا در عمل