کتاب مگره نزد فلاماندها

Maigret and the Flemish Shop
کد کتاب : 3718
مترجم :
شابک : 9786006732718
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1932
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مگره نزد فلاماندها اثر ژرژ سیمنون

"او یک متقاضی معمولی نبود. چشمانش را پایین نیاورد. هیچ چیز فروتنانه ای در رفتار او وجود نداشت. صریح صحبت می کرد و مستقیم به جلو نگاه می کرد ، گویی چیزی که مال خودش بود را طلب می کرد. "اگر شما قبول نکنید که به پرونده ما نگاه کنید، من و والدینم نابود می شویم و این نفرت انگیزترین خطای حقوقی خواهد بود ..." "
خانم جوانی که ناامیدانه تلاش می کند گناه قتل را از دامن خانواده اش پاک کند از کاراگاه مگره تقاضا می کند ،تا به شهر مرزی و بارانی و بادگیرشان بیاید و روی پرونده ی آنها کار کند. اما فروشگاه تر تمیز آنها ، جامعه ی خواب آلود و رودخانه مواج شهر، هر کدام راز های خودشان را پنهان کرده اند.

کتاب مگره نزد فلاماندها

ژرژ سیمنون
ژرژ سیمنون، زاده ی فوریه ۱۹۰۳ و درگذشته ی ۴ سپتامبر ۱۹۸۹، نویسنده ی بلژیکی بود. از وی که به خاطر نوشتن رمان های پلیسی شهرت داشت نزدیک به ۵۰۰ رمان و تعداد بسیاری آثار کوتاه منتشر شده است. سیمنون خالق شخصیت کمیسر مگره یکی از سرشناس ترین کارآگاه های ادبیات پلیسی جهان است.ژرژ ژوزف کریستین سیمنون در ۱۳ فوریه سال ۱۹۰۳ در شهر لیژ بلژیک به دنیا آمد. پدرش دزیره در یک شرکت بیمه حسابدار بود.ژرژ در سال های ۱۹۰۸ تا ۱۹۱۴ در مدرسه ی سن آندره به تحصیل پرداخت و با آغاز جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۴ به کالج سن لوی...