کتاب غلبه بر اضطراب اجتماعی و کمرویی

Overcoming Social Anxiety and Shyness
کد کتاب : 37227
مترجم :
شابک : 978-9644185274
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 274
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب غلبه بر اضطراب اجتماعی و کمرویی اثر گیلیان باتلر

در این کتاب "غلبه بر اضطراب اجتماعی و کمرویی" کاملا اصلاح شده و به روز شده، دکتر گیلیان باتلر یک دوره آموزشی عملی و آسان برای کمک به افرد ارائه می دهد که برای کسانی که از تمام درجات اضطراب اجتماعی رنج می برند بسیار ارزشمند خواهد بود. اگر نمی توانید اضطراب و استرس خود را مهار کنید این کتاب را به شدت به شما توصیه می کنیم. این اثر با راهکارهای عملی به شما کمک می کند تا بتوانید در مواقع مختلف در طول روز یا محل کار خود اضطرابتان را کنترل کنید. این مسلم است که اضطراب ممکن است منشا ناشناخته ای در بدن افراد داشته باشد که هرکس بدون دلیل واضحی به آن دچار شود. این کتاب تمام انواع و اقسام اضطراب انسانها را آنالیز می کند و سعی دارد در راستای بهتر شدن افراد پیشنهادهایی ارائه کند.

راهنماهای غلبه بر خودیاری از تکنیک های درمانی موثر برای درمان شرایط طولانی مدت و ناتوان کننده، چه روانی و چه فیزیکی استفاده می کنند. همه گاهی احساس حماقت، خجالت، قضاوت یا انتقاد می کنند، اما این زمانی به مشکل تبدیل می شود که اعتماد به نفس شما را تضعیف کند و شما را از انجام کاری که می خواهید انجام دهید باز می دارد. اضطراب اجتماعی و کمرویی شدید می تواند فلج کننده باشد، اما آنها به راحتی با استفاده از درمان شناختی رفتاری (CBT) درمان می شوند.

کتاب غلبه بر اضطراب اجتماعی و کمرویی

گیلیان باتلر
گيليان باتلر متولد 13 آوریل 1942 ، یک مشاور بازنشسته روانشناس بالینی و عضو انجمن روانشناسی انگلیس است که قبلاً در اداره بهداشت روان آکسفوردشایر فعالیت می کرد.
دسته بندی های کتاب غلبه بر اضطراب اجتماعی و کمرویی
قسمت هایی از کتاب غلبه بر اضطراب اجتماعی و کمرویی (لذت متن)
بعضی از کسانی که با اضطراب اجتماعی رو به رو هستند با دوستانشان بیرون نمی روند و در مناسبت هایی مانند مراسم ازدواج شرکت نمی کنند، اما بسیاری دیگر در مراسم و رویدادهایی که از آن می ترسند حضور می یابند. اگر از چیزی اجتناب کنید که از آن چیزی نیاموزید ممکن است به رغم نظر بعضی ها بی ضرر باشد. مهم است که انواع زیرکانه اجتناب را فراموش نکنیم زیرا وقتی اجتناب می کنیم به ادامه دار شدن گرفتاری کمک می کنیم.