کتاب ناکامی مگره

Maigret's Failure
کد کتاب : 3730
مترجم :
شابک : 9786006732091
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1956
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب ناکامی مگره اثر ژرژ سیمنون

بازرس مگره معصوم نیست. آیا پیش داوری باعث شکست او در پرونده ی فومال می شود؟ او نتوانسته است انزجار خود را از این تاجر گوشت چشم قلمبه که به توصیه وزیر کشور به او مراجعه کرده است تا از مراقبت و پشتیبانی پلیس بهره مند شود، پنهان کند . حتی زمانی که متوجه می شود که با این مرد خبیث و زمخت همه مدرسه ای بوده است نیز احساسش نسبت به او تغییری نمی کند. او از فومال چاقه متنفر بوده است، همه متنفر بوده اند، به نظر می رسد هنوز هم هستند. وقتی علیرغم اقدامات احتیاطی ، فومال در خانه خود به طرز وحشیانه ای به قتل می رسد ، میگره وجدانش در معرض آزمایش قرار می گیرد. آیا او می توانست کارهای بیشتری انجام دهد؟ و اکنون کدام یک از اطرافیان مست و مشکوک فومال از جانب بقیه او را به قتل رسانده است؟

کتاب ناکامی مگره

ژرژ سیمنون
ژرژ سیمنون، زاده ی فوریه ۱۹۰۳ و درگذشته ی ۴ سپتامبر ۱۹۸۹، نویسنده ی بلژیکی بود. از وی که به خاطر نوشتن رمان های پلیسی شهرت داشت نزدیک به ۵۰۰ رمان و تعداد بسیاری آثار کوتاه منتشر شده است. سیمنون خالق شخصیت کمیسر مگره یکی از سرشناس ترین کارآگاه های ادبیات پلیسی جهان است.ژرژ ژوزف کریستین سیمنون در ۱۳ فوریه سال ۱۹۰۳ در شهر لیژ بلژیک به دنیا آمد. پدرش دزیره در یک شرکت بیمه حسابدار بود.ژرژ در سال های ۱۹۰۸ تا ۱۹۱۴ در مدرسه ی سن آندره به تحصیل پرداخت و با آغاز جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۴ به کالج سن لوی...
نکوداشت های کتاب ناکامی مگره
One of the greatest writers of the twentieth century . . . Simenon was unequaled at making us look inside, though the ability was masked by his brilliance at absorbing us obsessively in his stories.
یکی از بزرگترین نویسندگان قرن بیستم. . . سیمنون در وادشتن ما به دیدن باطن هر چیز بی نظیر بود ، اگرچه این توانایی او در داستان های زیرکانه و جذابش پنهان مانده بود.
گاردین

قسمت هایی از کتاب ناکامی مگره (لذت متن)