کتاب تاریخچه ای از طراحی گرافیک

Graphic Design
کد کتاب : 37329
مترجم : سیما مشتاقی
شابک : 978-9644224607
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 333
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

تاریخ مختصر طراحی گرافیک
Graphic desing: a concise history
کد کتاب : 100314
مترجم :
شابک : 964-933026
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 220
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تاریخچه ای از طراحی گرافیک اثر ریچارد هولیس

طراحی گرافیک از ریشه های خود در توسعه ی چاپ، به عنوان ابزاری برای شناسایی، اطلاعات و ارتقاء تکامل یافته است تا به خودی خود به یک حرفه و رشته تبدیل شود.
این تاریخچه ی مستند معتبر با پوستر شروع می شود و به نمودار توسعه ی کلمه و تصویر در بروشورها و مجلات، تبلیغات، هویت سازمانی، تلویزیون و رسانه های الکترونیکی و تأثیر نوآوری های فنی مانند عکاسی و رایانه می پردازد. برای نسخه ی اصلاح شده، فصل آخر جدید تمام پیشرفت های بین المللی اخیر در طراحی گرافیک، از جمله نقش کامپیوتر و اینترنت در نوآوری طراحی و جهانی شدن را پوشش می دهد. در سال‌های پایانی قرن بیستم، در زمانی که «محصولات مارک دار» و استفاده از لوگوها اهمیت پیدا کرد، نقش طراحان گرافیک پیچیده‌تر، خراب‌کننده‌تر و گاه سیاسی‌تر شد - شاهد تبلیغات بدنام اولیورو توسکانی برای بنتون بوده ایم. فناوری دیجیتال راه را برای تکثیر حیرت‌انگیز حروف جدید باز کرد و کلمات بعد از تایپوگرافی در طیف وسیعی از مجلات و کتاب‌ها در جایگاه دوم قرار گرفتند، زیرا طراحان برتری رسانه ی خود را اعلام کردند. طراحان و شرکت های مورد بحث در اینجا عبارتند از: نویل برودی، دیوید کارسون، پژوهش نگارش طراحی، ادوارد فلا، تیبور کالمن، جفری کیدی، LettError، Pierre di Sciullo، Tomato، Gerard Unger، Cornel Windlin و بسیاری دیگر. این کتاب شامل بیش از 800 تصویر و 30 تصویر رنگی است.
کتاب تاریخچه ای از طراحی گرافیک را سیما مشتاقی ترجمه کرده است. این کتاب توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

کتاب تاریخچه ای از طراحی گرافیک

ریچارد هولیس
ریچارد هولیس (متولد 1934) یک طراح گرافیک بریتانیایی است. وی در مدارس هنری مختلف تدریس کرده، کتابهایی نوشته و به عنوان چاپگر، سردبیر مجله و مدیر تولید چاپ کار کرده است.هولیس در لندن متولد شد و قبل از اینکه در اوایل دهه 1960 به پاریس برود، در رشته هنر و تایپوگرافی در مدرسه هنر چلسی، دانشکده هنر ویمبلدون و مدرسه هنر و صنایع دستی لندن تحصیل کرد.در انگلستان، او فصلنامه Modern Poetry In Translation را طراحی كرد، سردبیر هنری هفته نامه New Society شد و بعداً John Berger’s Ways of Seeing He (وی)...
دسته بندی های کتاب تاریخچه ای از طراحی گرافیک